четвъртък, 27 декември 2012 г.

Защиклена демокрация*

Преди време казах на Андрей: "Който прекали, изчезва оттук". Той не разбра думите ми, продължи да прекалява и силен страничен вятър го отнесе у п.м.

Сега аз съм на ред да изпитам верността на думите си. Прекалих.

Не стига, че съм уязвим поради насадения страх и нетърпимост към българите в Македония. Не стига, че изпъквам като бяла лястовица. На всичкото отгоре си позволих в течение на няколко седмици да се превърна в най-четения блогер. Макар и не заради повишаване качеството на постовете ми, а поради падане качеството на блогерая като цяло.

Изобщо - самонадеяно до арогантност... И ето ме отново "защиклен". Като в 2006-7 година...
cachot évêché (porte).jpg

И какво все пак накара администраторите да ме скрият от погледите на македонците?

Последните ми постове бяха насочени директно срещу диктатора Груевски и неговата политика на гетоизация на Македония. Както и към възможните резултати от тази политика.

А именно: дестабилизиране на Македония, разделянето й и обвързване на остатъка с Белград.

Vardar Macedonia

За да могат да ме разберат и "обседнатите с името и идентитетот": името да бъде променено от Бивша Югославска Република Македония просто на Югославска Република Македония. Със столица Белград.

Кое от двете доведе до защиклянето на блога?

Бас държа, че причината не е в изобличаването на Груевски. Все пак - лоша реклама няма. Да не говорим, че българин да пише срещу теб си е направо цяла атестация за "благонадежност" в Македония :)))

Според мен причината е изобличаването на новата сърбизация в Македония. И по-точно: напредването на събитията в тази насока.

Та да ви припомня и други свои думи от преди време: "Гледайте кога ще изчезна оттук. Изчезна ли, значи процесът е активиран".

Подозирам, че отново ще се окажа прав. Кризата отвори македонската врата. Засега - политическа, ще видим в какво ще прерастне.

Мама му стара, събитията ще изпреварят продължението на "100 годишната война за Македония"...

Май ще трябва да се концентрирам върху поредицата. При положение, че сценарият от толкова време е в главата ми, ще е тъпо да позволя Груевски да ме изпревари по своя сценарии.

Независимо дали е негов или той просто е един от основните актьори в сценария.


Както е според моя сценарий.
=====================================

* Работното заглавие беше "Защиклен", обаче понеже знам, че тези дни сте чувствителни на тема "демокрация" добавих думата, за да повиша читаемостта. Благодаря за разбирането  :)))


Оригинален пост: http://vihren.blog.mk/2012/12/26/za%D1%89iklena-demokraci%D1%8F/

1 коментар:

  1. # 1 Борис Says:
    декември 26th, 2012 at 16:45
    Имам вариант да отворя нов блог. Но и той рано или късно ще бъде защиклен – тази игра вече сме я играли, пък остарях за нея. Имам и вариант да взема да се изнеса на http://vihrenblogmk.blogspot.com/. Обаче там ще трябва да пиша качествени постове, за да ме четат, а не като тука – всяка шльокавица се чете…
    Имам и вариант да си остана тук. Докато изцяло не ме банират. Ако успея да си вдигна отново читаемостта, т.е. да прекаля пак… :) ))

    # 2 Борис Says:
    декември 27th, 2012 at 14:53
    Всеки се е свил уплашено, оглежда се, ослушва се и чака да види какво ще се случи утре… Алоооо, тука съм бре, рано ви е за плашене! :) ))

    # 3 Борис Says:
    декември 27th, 2012 at 19:54
    Нова финта – коментарите ми отиват в спама дори на собствения ми блог и трябва да ги вадя оттам, за да видят бял свят. Така ще е и с този… :) ))
    Май има от какво да се плашите, момчета и момичета – намерението да ме изхвърлят, т.е. да си тръгна сам “доброволно” се прилага методично :) ))

    # 4 Борис Says:
    декември 28th, 2012 at 18:46
    Каква я свършихте бе, момчета – заради мен прецакахте целия блогерай…
    Виж какво ти предлагам, Краљевити: кажи на лицемерния некадърник Outake да се повлече барабар с недокваканите си кодове, кажи на мишока от ДПМНЕ, че платформата не позволява да се ограничи само моя акаунт и всичко Ок. Ще си блогираме и ще си пеем :) ))
    Иначе ще съсипете цялата платформа. Нали виждаш – посегнеш ли на българин и Господ возврака…

    ОтговорИзтриване