петък, 28 декември 2012 г.

За тях, за мен, за свободата да бъдеш ти

Сутринта, като станах, имах намерение да си тръгна оттук.

Да напиша един последен пост, в който да опиша колко е логично именно в този момент да започнат да се прекъсват всички връзки на хората от Македония с България. Да обясня смисъла на думите "дойде времето" (написани, забележете, 2 дни преди да бъде разбит македонския парламент) и т.н.  И да се изнеса на блога, който съм направил за такъв момент - http://vihrenblogmk.blogspot.com/. За да мога да предпазя от изтриване този тук блог. Скъп ми е, макар че изтриването му би било от полза - трафикът от търсачките ще се пренасочи към другия блог.

Но това беше сутринта. Преди да видя видеото:



Няма да го коментирам. Силата е в думите на хората, които говорят във видеото.

Тези думи предизвикаха в мен гняв. Откъде-накъде някой ще си прехапва устните, за да предпази децата си? Откъде-накъде някой ще лежи в затвора затова, че е преподавал на разбираем за децата език? Откъде-накъде българка ще бъде гонена от работа, защото мъжът й е "буларофил"? Откъде-накъде аз ще бъда ограничаван да пиша на македонски сайт затова, че съм българин?

Затова оставам!

Оставам и ще продължавам да разобличавам всяка проява на антибългаризъм. Като проява на античовечност. Както на откровените българомразци, така и на лицемерните псевдодемократи, които се обявяват за човешки права и против цензура, а работят активно за заглушаване гласа на българите и за изолация на Македония!

Дори след бан (поради това, че съм българин - друга причина няма),  пак ще съм тук! Обещавам! Проксита много...

Защото "Имаме дух! Дух имаме!"

Ето, затова ще съм тук.

За да ви показвам на вас, държаните в гето и възпитавани в омраза, на вас с праните мозоци, какво значи "свобода"!


1 коментар:

  1. # 1 Борис Says:
    декември 29th, 2012 at 00:55
    За да излезе поста на “Насловна”

    # 2 Борис Says:
    декември 29th, 2012 at 10:49
    В света не се случват случайни неща. Между всичко има взаимовръзка. Нали сте на ясно, че днес е моят блог, утре ще бъде вашият? По някакъв признак, подходящ за съответния момент. Днес признака е “бугарин”, утре ще бъде “сърбин”, после “македонец” и т.н.
    Ако желаете да живеете в нормален свят, бъдете нетърпими към подобни прояви още в зародиш.
    Не позволявайте да сте просто тухла в стената!

    ОтговорИзтриване