понеделник, 16 април 2012 г.

САНУ-МАНУ по Югославски

Върви втория сезон на югославското обяснение за "идентитетот македонски". Тъй като в историята няма нищо за самостоятелното съществуване на някакво си славянско племе, което Тито заварил в Македония, САНУ-МАНУ-разбирачът Ендрю в "откровенията" си не може да направи друго, освен да се опитва да интерпретира българската история. По САНУ-МАНУвски :)))

Опитва се коркачът да доказва, че българите не са славяни. Не знам откъде е решил, че това означава, че македонците са славяни и брача на брачата срби и нямат нищо общо с българите. Ами дедо ти Кубер къде е Ендрю, кутигурче ниедно, дребен, космат и жълт монголец такъв?

Четете и се забавлявайте:

Прв час по историја – второ полугодие …

"Влашкиот народ бил тој кој владеел со Перистрион, направил неколку бунта во тогашна Византија а најважен од сите е оној на браќата Петар и Асен, со кој почнува ерата на Второто Бугарско царство

...

од формирањето на Самоиловата држава до вештачки створената бугарска држава од Русите под отоманска империја, бугарскиот народ бил заборавен"

Значи влашкият народ е направил, забележете, "Второто Бугарско царство" и до сътворяването от русите на българска държава през 1878г. българи е ... нямало :)))

Втор час по историја – Писмото на Гоце Делчев….

"Немале грците никакво влијание на бугарите па да каже Гоце дека имаат бугарите примено и од грчките болести. Тој зборува во писмото за нас македонците кој заедно со бугарите патиме од иста болест (турците, бугарите ке се осамостојат дури во 1908) но и имаме проблем со грците кои вршат насилна асимилација, прогон и преселување на македонското население од беломорска Македонија."

Това е тълкуване на писмото на Гоце Делчев. Прочетете го, ще се посмеете :)))

Трет час по историја – Ген ли е, IQ ли е …

"Во последната војна исто како и во времето на Лекапена, бугарските окупатори на Хитлерова Германија ке и продадат скоро 10.000 евреи од Македонија за сто рајсмарки по глава. Ропство во дваесетиот век."

За връзката между Лекапената и лошите бугари, окупирали Хитлерова германия :)))

Четврти час по историја – Како бугарите пишувале историја …

Не знам што би напишал повеќе од ова, сем да се запрашам како германците кои во својата историја поробулвале толку славјани, никако и самите не станаа славјани …???

Е како де? :)))

Петти час по историја – Старословенски или старобугарски ….

"Значи Лескиен и компанија, во времето кога го споредувал старо словенскиот јазик со бугарскиот пред себе имале текстови на тракијски и источно македонски дијалект а не на бугарски како што тие мислеле."

Ендрю наднича в главата на Лескиен и знае какво мисли :)))

Шести час по историја – за бугарската азбука

"За српки букви, најверојатно мислат на Ј, буква која кај нив ја нема, но лично сметам дека е тоа практично и едноставно решение."

Ако знаеше сръбски, Ендрю би описал други букви. Но не знае, горкия. Като е ходил на училище в Молдавските планини, Лекапената не го е учила сръбски :)))

Седми час по историја – Св. Климент

"Димитриј Оболенски во своето дело Шесте византијски портрети, во делот за Св.Климент, во потполност се поклопува со ова што Серафимова го има напишано."

Значи Оболенски се учил от... Серафимова. И от Лекапената :)))

Осми час по историја – Како се присвојувала историја …

"И што тогаш прави светската историја??? Најверојатно ако податоците кои се лажирани се од ограничен карактер кој не влијае на светските текови, ниту пак навлегува во промена на нечија туѓа историја замолчува или подобро речено преќутува."

Не се самозалъгвай, Ендрю. Светската история ще ви такова таковата на вас, лъжци мизерни! Коркачи, надяват се да бъдат оставени намира...

Девети час по историја – Св. Климент и неговото потекло …

"И што да кажеме на крај, сем дека Св.Климент бил славјанин од Македонија"

Сигурно случайно пропуска думичката "българин",  както авторите наричат славяните в южната част на Балканите, включително и в Македония :)))

Десети час по историја – Македонија …

"Има податоци за некои напади во околината на реката Струма, но нема податок дека таа територија е освоена или слично. Има за времето на Пресијан и податоци за напад на Солун и тоа е се од тој период. По бугарските податоци, излегува дека денешна Македонија била под бугарска контрола, без притоа византијците да поведат било каква војна. Исто така е несватливо, како локалното словенско население, за кое постојат податоци дека со години се спротиставува на византијската окупација, така лесно се помирлио со бугарската."

Всичко това говори, че в Македония никога не е имало славяни. Затова няма битки за завладяването й - просто кутигурите, дедовците на Ендрю, отхвърлили византийската власт и се съединили мирно с българите на Пресиян :)))

(такъв извод бих си направил, ако и аз бях завършил историската школа на Лекапената в Молдавските планини :)))

Единаести час по историја – За потеклото …

"По се изгледа дека на крај ке дојдеме до заклучок дека во Бугарија во симбиоза живееле тракијците (во кои треба да ги вклучиме и власите, затоа што тие се романизирани тракијци, за разлика од ,овие во бугарија кои биле хеленизирани тракијци. Доказ за влашкото вклучување е втората бугарска империја која била влашко бугарска), прот бугарите (или турко-иранско-татарското племе) и словените. И Русите за свои потреби преку Венелин ке направат од нив славјани."

Това е генералниот заклучок на Последния югословен (защо ли не ме учудва, че живее в Македония? :)))

==================================

Браво, Ендрю Лекапенаски :)))

Античките намериха спасение за идентитетот в Гааази Хан, дадоха му земя да си построи джамия в Македония и скоро всички ще се обрязват. Вие, югословените, намерихте спасение на идентитетот в Лекапената, преселихте го в Молдавските планини и скоро всички ще се обрежете. Защото обрязването няма общо с Гаааази Хан, а с некадърността ви и народа, който се радва на идиотизма ви там, на запад.

Що не вземете и антички, и югословени, да се хвърлите от моста "Гоце Делчев" във Вардар?

ПП ето и линкове към постовете от Страх от дискусия, където се водят дискусии, понеже Учителката Лекапена, разбира се, не дава да й опонират, че й е ясно колко струват "мъдростите" й :)))

Иранецът-манаф дето не “триел” уж

САНУ-МАНУ и Златарски

И връзка към първата част от "откровенията":САНУ-МАНУ

==============================================

Следващите постове от поредицата:

Дванаесети час по историја – Една од најголемите лаги во …

"Словените познати како фармери и сточари, кој се населувале по плодното земјиште да асимилираат за околу сто години цивилизација стара преку 2000 години."

Този изглежда не е чувал термина "обезлюдяване" :)))

Тринаесети час по историја – За Кирил, Методиј, Климент и јазикот…

“old Bulgarian.” This name, however, ties it too closely to the Bulgarian linguistic type and does not express its broader pan-Slavic importance. Moreover, this term creates difficulties with regard to the later development of the Bulgarian language itself in more recent periods. It would therefore be a mistake to connect this language with the notion of current linguistic differences in this area."

Коркачът така и не можа да разбере как така езикът хем е български, хем славянски :)))

Четиринаесети час по историја – Бугарија курва …

"we belong to the Slavonic race. But we are first and formeost, Bulgars, We act in accordance with our own interests and not with the interests of the Slavonic peoples in general"

и

"This is the efect of that “Macedonian psyhosis” of which we have spoken. But her  evil genius has invarialbly inspired her to “back the wrong horse”

Това е, коркачо: българите са единен народ, постоянен в опитите си за обединение и освобождение на поробените си братя. А вие, новите антико-славяни, можете само да завиждате на българския дух! Същият, който са имали дедите ви, а на вас ви го унищожиха, превръщайки ви в некадърни идиоти, баращи си идентитетот!

Петнаесети час по историја – Сонот … Сан Стефано …

"некои луѓе сеуште сањаат па сеуште го сонуваат сонот за Сан Стефанска Бугарија но сега на еден мал ограничен дел, Република Македонија."

Ха-ха-ха, лудите измряха :))) Кому трябват безмозъчни идиоти, многодетни албанци и флустрирани сърби, събрани на едно толкова малко място? Българите и без това си идват при нас :)))

Шеснаесети час по историја – За македонската националност …

"Note than, of all the Christian inhabitants of "Greater Bulgaria" (defined by the short-lived treaty of San Stefano, 1878) only the Macedonians felt it necessary to repudiate the label "Bulgarian, though they allowed the superordinate label "Slav".

Това е само една от наглите лъжи на автора. За "тълкуванията" да не говорим. Ц-ц-ц, с какви "автори" се налага да "брани идентитетот" Ендрю :)))

Седумнаесети час по историја – На лага, со вистина …

"Yugoslav sources claim..."

"According to Yugoslav sources"

"Не знам од каде им се податоциве. Најверојатно од САНУ/МАНУ"

Брей, как ли пък позна :))). Обаче по-интересно е това за езика:

"The Macedonian language was only codified after the Second World War and shares nearly all the distinct characteristics which separate Bulgarian from the other Slav languages."

:)))

Осумнаесети час по историја – На лагата со вистина – Кониковото евангелие…

"εις δημωδη Ελληνικην μετα μεταφρασεως εις δημωδη Βουλγαρικην"
и
"Of course, we know that in the 19th century many Macedonians, including Pavel Božigropski, called their lan-guage Bulgarian."

Можеш само да го духаш на йеромонах Павел, коркачу! И ти, и авторката, която знае на какъв език са говорили в Егейска Македония, но прави недоквакани тълкования :)))





Оригинален пост: http://vihren.blog.mk/2010/12/12/sanu-manu-yugoslavien/

10 коментара:

  1. 81 Responses to “ САНУ-МАНУ по Югославски ”
    # 1 Борис Says:
    декември 12th, 2010 at 20:03
    Категории: блогосфера, општество, политика, сеир;
    Тагове: антички, Борис, македонисти, югословени.
    Е па вии сеа ти! ))

    # 2 Андреј Says:
    декември 12th, 2010 at 20:29
    Борис глупаку:

    КАДЕ И ДА ОДИШ СЕМ КАЈ БУГАРИТЕ СТОИ ДЕКА Е ВЛАШКО БУГАРСКО ЦАРСТВО.

    The Uprising of Asen and Peter (Bulgarian: Въстание на Асен и Петър) was a revolt of Bulgarians and Vlachs[1][2] living in the theme of Paristrion of the Byzantine Empire, caused by a tax increase

    Прашање од каде е бугарско???

    # 3 Андреј Says:
    декември 12th, 2010 at 20:30
    За писмото на Гоце, сеуште не најдовте кој некаде на друго место рекол

    СИ СМЕ БУЛГАРИ

    Затоа за тој фалсификат немам потреба да дискутирам додека не надете дека некој се изразил за бугарин на тој начин

    # 4 Андреј Says:
    декември 12th, 2010 at 20:31
    Токму така, евреите во втора светска војна сте ги продале исто како и робовите во времето на Византија.

    Времето иде ама вие сте си останале исти….

    # 5 Андреј Says:
    декември 12th, 2010 at 20:32
    Ало глупак, пред Лексиен НИКОЈ не употребувал израз старобугарски.

    Не ти е јасно зашто???

    # 6 Андреј Says:
    декември 12th, 2010 at 20:33
    Германците не фалсификувале историја на балканите.

    Затоа тие не станале славјани, како ни византијците, ни грците, ни турците.

    Само бугарите ги поробиле славјаните и станале слвајани.ж

    ВИЕ НОРМАЛНИ ЛИ СТЕ???

    # 7 Андреј Says:
    декември 12th, 2010 at 20:35
    ГЛУПАК НЕМЕРЛИВ

    Јазикот се гледа фонетски а не по буквите. Погледни си ја кирилицата до 1918. Колку грчки букви сте имале. И сте ја земале кирилицата од Грците ????

    Све сте бре КОПУЦИ

    # 8 karamba! Says:
    декември 12th, 2010 at 20:35
    Гледам ги повторуваш лекцијите, ама пак ништо не ти влезе во нендерталската глава…ај обиди се уште еднаш, трета му е мајка…..повторувањето е мајка на студирањето…

    ОтговорИзтриване
  2. # 9 Андреј Says:
    декември 12th, 2010 at 20:36
    ГЛУПАК

    Оболенски напишал што мисли и неговото се слага со мислењето на многу познати историчари. Дури и Златарски истото го тврди, за да го покрие со фалсификат дека бугарите за време на Пресијан влегле во Македонија.

    Смољани не е цела Македонија.

    # 10 Андреј Says:
    декември 12th, 2010 at 20:38
    Светската историја премолчала многу работи.

    Само како пример грчката историја и недостаокот на два века од доаѓањето на словените до девети век кога чума ја зафаќа грција нема историја на пелопонез и другите делови од грција. нема објаснето што се случило со многубројното словенско население во Грција.

    И што направила историјата. Премолчала.

    # 11 totobg Says:
    декември 12th, 2010 at 20:39
    Ако знаеше сръбски, Ендрю би описал други букви. …Ендрю не знае и македонски: ”Јас како скопјанец употребувам доста србизми така да и македонскиот литературен не ми е баш најјака страна”….:)

    # 12 Андреј Says:
    декември 12th, 2010 at 20:39
    ГЛУПАК

    Климент е роден во 840 година. Погледај каде била бугарија во 840 година?

    Како можел да биде бугарин. Само во бугарската фалсификувана историја.

    # 13 Андреј Says:
    декември 12th, 2010 at 20:40
    За битките во Македонија (зборувам за овој дел од денешна Македонија) најди еден извор, кој говори дека некогаш сте влегле во Македонија.

    Најди кога и од кого сте го освоиле Охрид да кажеме.

    # 14 Андреј Says:
    декември 12th, 2010 at 20:42
    А кое ке биде вашето потекло и што сте, ке откриете самите.

    Објаснете што е со Тракијците. Каде ги снема еден милион тракијци. Ги асимилирале словените.

    Па колку словени дошле???
    Како можеле да ги асимилраат траките кои се над нив и по култура и по развој.
    Зашто не ги асимилирале византијците и грците???

    # 15 Андреј Says:
    декември 12th, 2010 at 20:43
    ШТО ДА ТИ КАЖАМ НА КРАЈ

    ОДИ ПАСИ ТРЕВА, ПУШИ МУ ГО НА ПИВОВСКИ, ТРИЈ СЕ ТОТО. ШТО И ДА ПРАВИШ ОД ОВА СИГУРНО КЕ ВРЕДИ ПОВЕЌЕ ОД ОВА ШТО СИ ГО НАПИШАЛ.

    ПОБИЈ НЕШТО СО ФАКТИ КОПУК БУГАРСКИ.

    # 16 totobg Says:
    декември 12th, 2010 at 20:43
    “Најди кога и од кого сте го освоиле Охрид да кажеме”….Щом нема нищо найдено значи не сме го усвоили!?.:)

    # 17 totobg Says:
    декември 12th, 2010 at 20:45
    “Каде ги снема еден милион тракијци”….Алооооооо, тогава населението на целия полуостров е един милион! И нали ти обясних, че славяните не заварват антично население на Балканите…..

    ОтговорИзтриване
  3. # 18 totobg Says:
    декември 12th, 2010 at 20:47
    “Само бугарите ги поробиле славјаните и станале слвајани”…И франките поробили галите и станали французи…

    # 19 Борис Says:
    декември 12th, 2010 at 21:45
    Андреј,
    коркач си и коркач ще си останеш:
    1. “The Uprising of Asen and Peter (Bulgarian: Въстание на Асен и Петър) was a revolt of Bulgarians…”
    2. На българския диалект от Кукуш – си си идиот!
    3. Можеш ли да продадеш нещо, което не е твое? на тях дори не им е било позволено да станат български граждани. Виж, своите евреи ги запазихме!
    4. Ти се намери най-кадърен да оспорваш мисленето на Лексиен? Коркач!
    5. Кой е поробен и кой е свободен ти не можеш да знаеш, защото в гетото нямате понятие какво е това “свобода”.
    6. На същата тази кирилица са писали и българите от Македония. А посърбената азбука, която ви е за днешна “корист”, има доста повече от една сръбска буква.
    7. Кога и как са влезли българите в Македония: дали с Кубер, с Пресиян или с Борис, не интересува никого, освен професионалните историци. Виж, хората ги интересува, че Татарчев, Сарафов, Александров, Михайлов са били българи! Пък търси ти кога са влезли българите…
    8. Обаче за вашите глупости не мълчи, а се скъсва от смях и е взела све вачи историчара у подбив
    9. 2 beers ти показа написаното от Оболенски: “Clement was a BULGARIAN by birth”. Пък ти сега търси в Македония ли е или в Добруджа!
    10. Виж отговор 7. И един личен въпрос: А ти самият кога влезе в Македония? Битки имаше ли или просто те настаниха в изоставена къща, в която имаше даже рало?
    11. Къде отидоха над един милион българи в Македония?
    12. Коркач!

    # 20 svabo Says:
    декември 12th, 2010 at 21:47
    Бугарска је на Балкану имала снажне средњевековне државе – прво бугарско царство са престоницама у Плиски и Преславу (VII-XI в.) и друго бугарско царство са престоницом Велико Трново у XII-XIV веку. У време другог царства бугарски владари били су и у рођачким везама са српским двором. Свети Сава је умро и сахрањен у Трнову, престоници бугарске државе, у припрати цркве Четрдесет мученика. Како је бугарска средњевековна држава пала под власт Османлија пре српске, дошло је до пресељења учених духовника у деспотовину…
    SANU – BANU buahahahaaa

    # 21 Борис Says:
    декември 12th, 2010 at 23:48
    Не, това не е САНУ-МАНУ. Св. Сава е погребан в Търново, мощите на св. Стефан са в София, св. Димитър Бесарабски (български светец) е патрон на Букурещ.
    Това са реалности, както и днес: България удря силно рамо на Сърбия за Европейския съюз.
    САНУ-МАНУ днес има само в Македония. При югословените и античките, които са се събрали там да лижат рани!

    ОтговорИзтриване
  4. # 22 Андреј Says:
    декември 12th, 2010 at 23:54
    БОРИС ИДИ ПАСИ ТРЕВА БАР НЕКОЈ КАР КЕ ИМА ОД ТЕБ. МОЖЕ МЛЕКО КЕ ПОЧНЕШ ДА ДАВАШ. ВАКА САМО БРБУШКИ ОД ТЕБЕ.

    Втората бугарска империја можеш да се ебеш аме ке биде секогаш бугарско влшка.

    Кукуш не сте во виделе до Симеон. Затоа не јади гомна.

    Евреите ВАШАТА ВЛАСТ НЕ ИМ ДАЛА ДА БИДАТ ЖИТЕЛИ НА БУГАРИЈА. Само нив, а зашто тоа треба ШУПАК како тебе да се праша

    Не се работи за Лексиен дали јас ум меродавен или не, се работи дека само ТОЈ во 19 век видел дека јазикот е Старобулгарски. Пред него што биле друите слепци ….
    СЛЕПЦИ СТЕ ТИ И ТВОЈАТА КОМПАНИЈА

    Не постојат бугари од Македонија, тоа е научна фантастика. А бугарите од бугарија пишувале на јазикот на македонците. Климент никогаш не направил азбука со грчки букви, користел глаголица променета од него.

    Ало најди КОГА бугарите влегле во Македонија, една битка најди НИКОГАШ

    КРЕТЕНИ СТЕ И ТИ И 2BEERS ОБОЛЕНСКИ ПРЕД ТО КАЖУВА ШТО БИЛ КЛИМЕНТ. НЕ ЗНАЕЛ ЧОВЕКОТ ДЕКА НА СВЕТОТ КЕ СЕ РОДАТ КРЕТЕНИ КАКО ВАС ПА ДА ОБЈАСНУВА НА СЕКОЕ СПОМИЊАЊЕ НА БУГАР ШТО ЗНАЧИ ТОА.

    БОРИС ИДИ ИСПУШИ ГО НЕКОМУ ДА СЕ СМИРИШ. И ЧИТАЈ КЕ ВИДИШ ДЕКА БУГАРИ НЕ ПОСТОЈАТ.

    # 23 Борис Says:
    декември 13th, 2010 at 00:03
    Ендрю,
    успокой се сега. Ха едно “Наздраве” от един непостоечки българин от Пирин )) Вземи си една чаша, напълни я с червено вино и я изпий на екс. Предпазва от инфаркт ))

    # 24 Борис Says:
    декември 13th, 2010 at 00:08
    Опс, сега си прочетох предпоследния коментар – 21. не е Димитър бесарабски, а Димитър Басарбовски. Има разлика между Бесарабия и Басарбово… ))

    # 25 Андреј Says:
    декември 13th, 2010 at 00:24
    ГЛУПАК ЕДЕН. САМОТО ТОА ШТО НЕКОЈ Е ПОГРЕБАН ТАМУ А НЕКОЈ ВАМУ, ПОКАЖУВА ДЕКА НЕМАЛО НАЦИИ.

    Оној сељакот што копал нива во тоа време го болело кур дали е бугарин, марсовец или татар. Појма немал ни што занчи сето тоа. Дури ни во девенаесети век, па делумно и во дваесетиот НАРОДОТ го болело кур за националност. Елитите се бореле за националност. Во средновековието племенска а во деветнаесети век се буди веќе нација како поим.

    Ама вас бугарите ви е тешко тоа да го замислите, зашто се некој во вашата историја ви местел вака или онака. Никогаш не сте имале свое ЈАС. И јеб га кога си курва во душа тоа останува со генерации.

    # 26 svabo Says:
    декември 13th, 2010 at 00:29
    Национални препород проистекао је код Срба и Бугара из тежњи за ослобођењем од турског ропства, кроз формирање националне идеје на новим, просветитељским основама. Важну улогу су при томе имале идеје о словенској узајамности, које су из дела попут Историје разних словенских народа, најпаче Бугара, Хорвата и Срба Јована Рајића, Стематографије Христифора Жефаровића, утицале и на бугарске препородитеље. Након просветитеља, националне барјаке су понели романтичари. Када су српски устаници почели да освајају све већу аутономију од Турака, Обреновићи су подржавали на различите начине напоре Бугара за ослобођењем. Велики број бугарских књига и неки часописи су штампани у српским градовима. С друге стране, Бугари су учествовали у акцијама побуне у српским градовима, као нпр. после догађаја на Чукур чесми

    ОтговорИзтриване
  5. # 27 Андреј Says:
    декември 13th, 2010 at 00:55
    Since 1393, that is, for about five hundred years, there had been
    no Bulgar state and the Bulgar people, compressed to a uniform
    mass of Christian peasants, had undergone the terrible exploitation
    of a Moslem regime which viewed them as appointed, under a divine dispensation, to play the part of helots

    И одденаш се разбудија. Мирцајки по нет, и гугалајки помеѓу две бири, открија дека се они устфари славјани. Дека татари им го нденале сану/ману и одма се разбудија во славјани. И присвоија се што е слободно. Среќа што се разбудија меѓу последните инаку кој ке ги слушаше. бугарија одавде до токија.

    # 28 svabo Says:
    декември 13th, 2010 at 01:06
    Българският език принадлежи към южнославянската езикова група и по степен на генетична близост е най-близък до сръбския.

    # 29 2 beers Says:
    декември 13th, 2010 at 10:25
    “…..ОБОЛЕНСКИ ПРЕД ТО КАЖУВА ШТО БИЛ КЛИМЕНТ. …”

    Не само “пред тоа”, а и след това, и ВИНАГИ. Климент е БЪЛГАРИН по род! А под БЪЛГАРИН, според Оболенски и ЦЕЛИЯ свет се разбира само едно – СЛАВЯНИН от Мизия, Тракия или Македония.

    Специално за коркачите от САНУ-МАНУ сакааааааш да повториме?

    # 30 2 beers Says:
    декември 13th, 2010 at 10:26
    “….Българският език принадлежи към южнославянската езикова група и по степен на генетична близост е най-близък до сръбския….”

    Точно така.

    И?

    # 31 2 beers Says:
    декември 13th, 2010 at 10:29
    “……А бугарите од бугарија пишувале на јазикот на македонците. ….”

    и

    “….ГЛУПАК ЕДЕН. САМОТО ТОА ШТО НЕКОЈ Е ПОГРЕБАН ТАМУ А НЕКОЈ ВАМУ, ПОКАЖУВА ДЕКА НЕМАЛО НАЦИИ.

    демек НЕМАЛО нации, ама имало /бреее!/ българи и имало македонци, па и македонски език имало, така??

    Буахахахахаааа, :):):):)

    # 32 svabo Says:
    декември 13th, 2010 at 11:05
    Србите ви се браќа. Од нив сте го украле јазикот.
    САНУ БАНУ

    # 33 shente Says:
    декември 13th, 2010 at 11:06
    Бировски, Македонскиот јазик е дијалект на Бугарскиот јазик. Српскиот јазик е многу близок до Македонскиот јазик, исто и Хрватскиот. Заклучок. Српскиот е тријалект на Бугарскиот, а Хрватскиот четиријалект на Бугарскиот.? Така ли е ?

    # 34 svabo Says:
    декември 13th, 2010 at 11:07
    Съвременният български книжовен език е наследил основните еволютивни черти на южнославянския макродиалект… Граматики: Лили Лашкова, Граматика на сръбско-хърватския език, 2001 (II изд.).

    Разбравте ли бре неписмени…. южнославянския макродиалект….
    Значи светот не тргнал од болгарија па натаму.

    ОтговорИзтриване
  6. # 35 2 beers Says:
    декември 13th, 2010 at 11:09
    Как бе, коркач, се краде език? И защо не сме откраднали езика на гърците, примерно? Ели па на румънците? Защо па баш на простите сърби “езика”?

    # 36 2 beers Says:
    декември 13th, 2010 at 11:11
    “…Разбравте ли бре неписмени…. южнославянския макродиалект….
    Значи светот не тргнал од болгарија па натаму….”

    Боли ни нас фафлата откъде тръгнал некой си. България е най-старата славянска държава въобще и най-големата средновековна държава в региона след Византия. Разбра ли бе мотголец? Църтане?

    # 37 svabo Says:
    декември 13th, 2010 at 11:13
    бирка
    Искаш да кажеш че българите се сърби сос малка говорна мана?

    # 38 2 beers Says:
    декември 13th, 2010 at 11:20
    Точно това искам да кажа, олигофренче, как позна бре? Гений си ти, жълт. Както и това, че Вардар – Скопие е шампион на Гренландия, а циганите у Битоля са импресионисти. усФари!

    # 39 shente Says:
    декември 13th, 2010 at 11:21
    Како што Аце ја ширел Македонија до Токио, така Кире го ширел Македонскиот јазик до Москва. Тоа ни е во гените.

    # 40 svabo Says:
    декември 13th, 2010 at 11:35
    Буахахахахаааа
    българите са сърби сос малка говорна мана

    # 41 Andrej NL Says:
    декември 13th, 2010 at 11:47
    Климент може да е бугарин само ако е роден во татаристан, преслав, плиска или памир

    # 42 Andrej NL Says:
    декември 13th, 2010 at 11:49
    И ден денес, бугарите користат македонски јазик ама со лош дијалект. Така било од Климент и Наум па навака. Додека во денешна Македонија се користела глаголица, бугарите користеле за нашиот јазик грцизирана кирилица. До 1918 година имале во азбуката грчки букви.

    И сега македонски јазик со лош дијалект и грцизирана азбука е бугарски јазик

    ОтговорИзтриване
  7. # 43 Andrej NL Says:
    декември 13th, 2010 at 11:51
    Славјанскиот јазик тргнал од солунско па натака. ФАКТ

    А бугарите кога Кирил и Методиј тргнале за Моравија појма немале дека постои Солун.

    # 44 Andrej NL Says:
    декември 13th, 2010 at 11:52
    Продавајте си ги вашите лаги во Бугарија, таму и вака и онака уште верувате дека сте словени….

    # 45 2 beers Says:
    декември 13th, 2010 at 14:34
    “….Славјанскиот јазик тргнал од солунско па натака. ФАКТ…”

    Да бе, буахахахахааааа :):):):):)

    http://www.kortlandt.nl/publications/art066e.pdf

    “….Климент може да е бугарин само ако е роден во татаристан, преслав, плиска или памир…”

    Климент е бил българин по РОД, без значение къде е роден, а ако имате нещо напротив, може да се СНИМАТЕ с книгите на Д. Оболенский, Рънсимън и т.н., па си ги продавайте вашите лъжи у селското гето на спокойствие.

    # 46 totobg Says:
    декември 13th, 2010 at 16:33
    “САНУ-МАНУ днес има само в Македония. При югословените и античките, които са се събрали там да лижат рани!” – Едно мнение на Борис, с което съм напълно съъгласен! Освободена от сръбския шовинизъм след разпадането на Югославия, сръбската историческа наука започна да се развива на верностна основа…

    # 47 totobg Says:
    декември 13th, 2010 at 16:34
    2 Бири, коментарите ми не излизат на твоите блогове? За съжаление…..

    # 48 2 beers Says:
    декември 13th, 2010 at 16:49
    Разбрах Тото, ама не знам защо, кажи как да оправя нещата?

    Много съжалявам.

    # 49 totobg Says:
    декември 13th, 2010 at 22:57
    За Ендрю: Во книгата “Раѓањето на македонската нација”, на стр. 162, напечатена во Скопје през 1970 г., Драган Ташковски запишал:

    “Жинзифов во предговорот на книгата “Слово о полку Игорове”, во врска со националното име… пишува – “Нема Македонци или Тракијци како посебен народ, туку само Словено-Бугари (кои живеат во Македонија, Тракија и Мизија -Д.Т.), имиња кои би можеле да имаат право во географијата, но не и во народноста”.”

    Тврдењето дека “Нема Македонци или Тракијци како посебен народ, туку само Словено-Бугари” и тврдењето дека имињата Македонци и Тракијци се “имиња кои би можел да имаат право во географијата, но не и во народноста”, Рајко Жинзифов ги запишал во 1863 г. Но, од сета негова поезија, почнувајќи од поемата “Крвава кошула”, напишана 1857 г. во Македонија, сосема е јасно дека тој во именките:
    Македонија, Македонци, Македонки, не гледа етноним. Од стихотворбите на Р. Жинзифов сосема е јасно дека тој со името Бугари не означува поширока славјанска припадност, туку дека Македонците и Бугарите ги смета за еден народ што зборува на еден јазик, којшто припаѓа на семејството на славјанските народи.

    За разлика од Константин Миладинов кој во патеписот “Нилова пустина” кажува дека “нашиот народ” има потекло од Старобугарите, во стихотворбите на Рајко Жинзифов, Македонците и Бугарите, кои според него се еден нарбд, се преставени како “чисти Славјани”.

    ОтговорИзтриване
  8. # 50 Борис Says:
    декември 13th, 2010 at 23:09
    тото,
    опитай пак да коментираш на “Страх от дискусия”, да видим дали ще излезе коментарът?

    # 51 Борис Says:
    декември 13th, 2010 at 23:33
    Ендрю,
    що толкова държиш да не сме “словени”? Дали това ще направи Джинот, Миладинови, Пърличев, Марковски, Талев, Неделковски по-малко българи, отколкото са?

    # 52 d4b3 Says:
    декември 13th, 2010 at 23:36
    o da
    i Vapcarov nikako nema da e pishuvl na Bugarski

    # 53 Борис Says:
    декември 13th, 2010 at 23:44
    Да, пропуснах го. Както и много други – като се почне от Паисий… не, по-отдавна, от Климент Охридски )) Не мога да напиша всички – ще отиде паметта на сървъра ))
    Впрочем нещо много интересно ми направи впечатление – знае ли някой защо няма статия на македонски във Wikipedia за Йован Цвиич – http://sr.wikipedia.org/sr/%D0%88%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD_%D0%A6%D0%B2%D0%B8%D1%98%D0%B8%D1%9B ?
    Що македонските уметници го пренебрегват знае ли някой?

    # 54 Борис Says:
    декември 14th, 2010 at 00:59
    Ендрю, ти имаш ли какво да кажеш за Цвиич? Или не познаваш такъв? ))

    # 55 Борис Says:
    декември 14th, 2010 at 20:57
    Хайде Ендрю, не се преструвай, че не го познаваш. Не е срамно да си завършил в класа на Цвиич – все в някакъв клас е трябвало да учиш, нали?
    Разкажи за него, кой е и с какви дела е запомнен, как се е отнасял към македончинята в часовете, досети се някоя весела история за него, за видят, че и той е човек! Може пък македончинята да се разчувстват, да престанат да се срамуват от него, да престанат да го крият и да го сложат във македонската Википедия. Така е справедливо – човекът е направил за македончинята 1000 пъти повече от Мисирков!
    Обаче за тебе едва ли ще се намери място, преписвачо! Имаш кец!
    Кажи, щеше ли да препишеш теорията до края: включително тази част, където “аморфната словенска маса от Македония” показва всички признаци на “южни сърби” и кодифицира сръбското владение на Македония?
    Щеше ли да я препишеш или щеше да я оставиш за по-късно?

    # 56 2 beers Says:
    декември 15th, 2010 at 18:45
    Щеше бе! Точно колкото преписа и текстовете на Оболенский, където пише, че Климент Охридски е българин по РОД. Или пък текстовете на Златарски, където пише СЪЩОТО :)

    Веруваааааааааааш?

    # 57 Борис Says:
    декември 16th, 2010 at 01:13
    Ендрю – съвременният Цвиич с новите си безумотворения )) Добавени са в поста, глейте му резила ))

    # 58 2 beers Says:
    декември 16th, 2010 at 12:57
    Що се занимаваш с такъв малоумник и спамър? Тоя бега от дискусия като фиром от Битолскаплоча и то с класически сърбоидни писъци в стил “немаааааааааааат аргументи фашистивеееее” :):)

    ОтговорИзтриване
  9. # 59 d4b3 Says:
    декември 16th, 2010 at 13:35
    чакай – последен шедьовър:

    Бугарија никако да се оттргне од тоа дека Македонците се загубените Бугари. При нивната окупација на денешна Македонија со себе носеле камени плочи со бугарски натписи и ги закопувале на разни локалитети за, кога ќе дојде време, со нивното „откривање“ да докажат дека тука била и треба да биде нивна територија.

    правилно – еве например Иван Владислав закопа една плоча пред 900 годинивода носят

    и не само плочи и камени

    еве Цар борис изпрати Св. Климент пред дса строи университети и манастири баш с тая цел – някой ден да бъдат открити

    # 60 d4b3 Says:
    декември 16th, 2010 at 13:37
    Ам Татарчев – намерно беше избран да го креира ВМРОто

    # 61 d4b3 Says:
    декември 16th, 2010 at 13:42
    ма пиша като неграмотник бе

    # 62 2 beers Says:
    декември 16th, 2010 at 13:45
    Хахахахааа, откъде ги измисляте тея вициве??

    Буахахахахахахааааааа :):):)

    # 63 d4b3 Says:
    декември 16th, 2010 at 13:51
    od http://novamakedonija.com.mk/

    od vchera

    # 64 d4b3 Says:
    декември 16th, 2010 at 13:52
    ma denes naraboti neshto

    eve kesh od google

    http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:8dqke4CLcLsJ:www.novamakedonija.mk/NewsDetal.asp%3Fvest%3D121510831435%26id%3D13%26prilog%3D0%26setIzdanie%3D22158+%22%D0%BD%D0%BE%D1%81%D0%B5%D0%BB%D0%B5+%D0%BA%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B8+%D0%BF%D0%BB%D0%BE%D1%87%D0%B8+%D1%81%D0%BE+%D0%B1%D1%83%D0%B3%D0%B0%D1%80%D1%81%D0%BA%D0%B8+%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%B8%22&cd=2&hl=en&ct=clnk&client=firefox-a

    # 65 d4b3 Says:
    декември 16th, 2010 at 13:55
    pa kopajte i vie be

    # 66 2 beers Says:
    декември 16th, 2010 at 14:12
    Лелееееее, прав си, епа усФари. Кажи му усФари и не го обиждай повече…………

    # 67 totobg Says:
    декември 16th, 2010 at 17:12
    …”носеле камени плочи со бугарски натписи и ги закопувале”…Буууууууууууухаяхахахахахахахахахаааааа……….Супер………..Закон ……….Лудница…..:)

    # 68 totobg Says:
    декември 16th, 2010 at 17:14
    Борис, благодаря че вече мога да пиша на блоговете на 2 бири!…

    # 69 Blade2 Says:
    декември 16th, 2010 at 18:10
    Оххх мори майко машината за пране на мозаци работи с пълна сила во ФИРОМ …..”Бугарите носеле камени плочи со бугарски натписи и ги закопувале”…..Фала

    # 70 Борис Says:
    декември 16th, 2010 at 23:36
    Мизерници!

    ОтговорИзтриване
  10. # 71 d4b3 Says:
    декември 16th, 2010 at 23:39
    защо бе

    много правилно е казано

    и на място

    па да не е византийци да са ги носили въпросните камъни

    # 72 Борис Says:
    декември 16th, 2010 at 23:45
    Човечеца е толкова тъп, че не може да осмисли каква голяма истина е казал. От златото успяват да направят лайна. Ето затова са мизерници!

    # 73 d4b3 Says:
    декември 16th, 2010 at 23:56
    тъп тъп

    ама глей как звучи убедително

    лайна лайна ама в целофанче с панделка и картичка

    ти идва да си вземеш 2 и да питаш дали няма отстъки за по-големи количства да го е

    # 74 Борис Says:
    декември 17th, 2010 at 00:03
    В целофанче или в тоалетна хартия, вътре са си лайна. Рано или късно ще им се наложи да го използват, ще развържат панделката и като се размирише тогава… Като се нацапат до ушите… Мизерници!

    # 75 blade2 Says:
    декември 17th, 2010 at 00:09
    Е бе то и Самуиловата твардина я градили бугарите после 11 века да кажат дека ва е бугарска земя …:)

    # 76 d4b3 Says:
    декември 17th, 2010 at 00:14
    http://www.youtube.com/watch?v=JqdYrjnxkYc

    камък я

    на като наште на има няма 1000

    77 000

    сериозна работа

    # 77 d4b3 Says:
    декември 17th, 2010 at 00:23
    и това не е всичко

    http://www.youtube.com/watch?v=meyNev99S9w

    102010

    с точност 5 години ти дават годините бе

    многу прецизна работа

    # 78 d4b3 Says:
    декември 17th, 2010 at 00:26
    лелел леле

    ма тая плоча од Враца, Бугария бе

    # 79 blade2 Says:
    декември 17th, 2010 at 00:37
    Оляляле майко овой Всилиов со каква диагноза е ????

    ОтговорИзтриване