
Индоевропейски езици
- Индо-ирански езици
- Индийски (индо-арийски) езици
- Цигански език (в Сърбия и СССР в 1927)
- Ирански езици
- Белуджки език (опити в СССР (Туркменска ССР) от 1980)
- Кюрдски език (в бившия СССР 1946)
- Осетински език (XVIII век - 1924, от 1938)
- Таджикски език (от 1940)
- Татски език (от 1938)
- Шугнански език (от 1980-те)
- Ягнобски език (от 1990-те)
- Индийски (индо-арийски) езици
- Романски езици
- Молдовски език (до 1932-те 1937 - 1989 в Молдова, все още е в Приднестровието)
- Румънски език (до 1860)
- Ладино в някои публикации на сефаради, публикувани в България.
- Славянски езици
- Старобългарски език
- Църковнославянски език (с изключение на хърватски и чешки глаголически диалекти)
- Беларуски език
- Български език (от IX век)
- Македонски език
- Полески диалект (от 1988)
- Полски език (опити от средата на XIX век)
- Русински език
- Руски език (от IX в.)
- Сръбски език
- Хърватски език (до XVІІІ в.)
- Украински език
Кавказки езици
- Абазински език (от 1938)
- Абхазки език (1862-1926; от 1954-те)
- Аварски език (XIX век, успоредно с арабски, от 1938-те)
- Агулски език (от 1990-те)
- Адигейски език (от 1938)
- Арчински език (опити от 2000)
- Ахвахски език (опити от 1980-те)
- Даргински език (края на XIX - началото на XX век, успоредно с арабски, от 1938-те)
- Ингушки език (от 1937)
- Кабардински език (края на XIX - началото на XX век, успоредно с арабски, от 1936)
- Кубачински език (опити от 1990-те)
- Лакски език (края на XIX - началото на XX век, заедно с арабски, от 1938-те)
- Лезгински език (края на XIX - началото на XX век, успоредно с арабски, от 1938-те)
- Рутулски език (от 1990-те)
- Табасарански език (от 1938)
- Удински език (или опити за 1990-те, успоредно с латински)
- Хиналугски език (опит през 1990)
- Цахурски език (от 1990-те, успоредно с латински)
- Цезки език (от 1993-те)
- Чеченски език (от 1938-те, в 1991 - 2000 и латински)
Китайско-тибетски езици
- Китайски клон
- Дугански език (от 1953)
Чукотско-Камчатски езици
- Ителменски език (от 1980-те)
- Корякски език (от 1937)
- Чукчи (от 1937)
Монголски езици
- Бурятски език (опити в края на XIX - началото на XX век, успоредно с монголски, от 1939-те)
- Калмишки език (1924-1930; от 1938)
- Монголски език (от 1940-те)
- Даурски език (опит през 1957)
Тунгуско-манджурски езици
- Нанайски език (опити в края на XIX век, 1928-1929; през 1937-те)
- Негидалски език (от 2009-те)
- Орокски език (от 2008-те)
- Орочски език (2000-те)
- Удегейски език (от 1937),
- Улченски език (от 2001-те)
- Евенкийски (опити XIX век до 1937)
- Евенски (от 1937)
Тюркски езици
- Азербайджански език (1939 - 1991)
- Алтайски езици (1845-1928; от 1938)
- Башкирски език (края на XIX - началото на XX век, успоредно с арабски, от 1940-те)
- Гагаузки език (опити в края на XIX - началото на ХХ век, 1957, 1990-те)
- Долгански език (с 1973)
- Казахски език (края на XIX - началото на XX век, успоредно с арабски, от 1940-те)
- Караимски език (XX в.)
- Каракалпакски език (1940 - 1994)
- Карачаево-Балкарски език (от 1936)
- Киргизки език (от 1940-те)
- Кримскотатарски език (в 1938-1990)
- Кримчакски език (1990)
- Кумандински език (опити, от 1990-те)
- Кумикски език (от 1938)
- Ногайски език (от 1938)
- Сойотски език (2000-те)
- Татарски език (края на XIX - началото на XX век, успоредно с арабски, от 1938-те)
- Телеутски език (от 2004-те)
- Тофаларски език (в 1988)
- Тувински език (опити за 1920; от 1941)
- Туркменски език (1940 - 1991)
- Узбекски език (1941 -[[ 1998];] от 1998-те се използва в комбинация с латински)
- Уйгурски език (1947-те)
- Хакаски език (в края на XIX век - 1929-те, от 1939-те)
- Чувашки език (от края на XVIII век)
- Шорски език (в края на XIX век - 1929-те, от 1938-те)
- Якутски език (XIX век - 1917; от 1939-те)
Уралски езици
- Самоедски езици
- Нганасански език (от 1990-те)
- Ненецки език (опити в края на XIX век до 1937)
- Селькупски език (опити в края на XIX век до 1937)
- Енецки език (опити от 1980-те)
- Угро-фински езици
- Карелски език (XIX - началото на XX век; 1937-1940)
- Коми (виж също Древнепермско писмо)
- Коми-зарянски език (в началото на XIX век - 1930-1936)
- Коми-Пермски език (края на XIX век - 1930-1936)
- Коми-язьвински език (от 2003-те)
- Мансийски език (опити в началото на XX век, през 1937-те)
- Марийски език (от края на XVIII век)
- Мордовски езици
- Мокшански език (от края на XVIII век)
- Ерзянски език (от края на XVIII век)
- Саамски език (опити в края на XIX век, 1937-1938, 1982-те (в Русия))
- Удмуртски език (от края на XVIII век)
- Хантийски език (опити в края на XIX - началото на XX век, от 1937-те)
Други езици
- Алеутски език (XIX - началото на XX век; 1990-те)
- Алютикски език (XIX - началото на XX век; 1990-те)
- Асирийски език (в бившия СССР през 1920-те)
- Кетски език (от 1980-те)
- Нивх език (от 1937)
- Тлинкитски език (опити XIX - началото на XX век)
- Ескимоски език (опити в края на XIX век, от 1937-те, на територията на Русия)
- Юкагирски език (от 1987)
Кирилицата е официална азбука на Европейския съюз:

Кирилица се използва за изписване домейните в Интернет:

ТИ НЕ МОЖЕШ ЛИ ДА ПИШЕШ НА КИРИЛИЦА?
Добре, тогава виж в коментарите как разбира текстовете ти полиглотът Google Translate :)))
ПП При всяко влизане (ако съм на кеф :))) първия коментар на блога, който видя на шльокавица, ще бъде добавян :)))Оригинален пост и коментари: http://vihren.blog.mk/2011/11/10/b%D1%8Adi-razbran-pishi-na-kirilica/
152 Responses to “ Бъди разбран, ПИШИ НА КИРИЛИЦА! ”
ОтговорИзтриване# 1 astrostoper Says:
ноември 10th, 2011 at 22:07
taka e pich
sekogash si vo pravo
hahahahaha
# 2 Борис Says:
ноември 10th, 2011 at 22:10
Моята приятелка salerno:
aaaaaahhhhahahaa…..e poleka mi go menuvate raspolozenieto….na podobro se razbira!!!
Merkel e tipkaaa na motor!!!
Jakoooo!
Sakam ushteeeee!
Google Translate:
aaaaaahahaha … .. отивам до електронна menuvate raspolojenie …. по добре да се събират!
Меркел е tipkaaa на двигателя!
Jakoooo!
Sakam ushteeeee!
))
# 3 2 beers Says:
ноември 10th, 2011 at 22:10
А ти, пичко, никога не си прав, съдбЪ :)
# 4 Борис Says:
ноември 10th, 2011 at 22:11
# 1 astrostoper Says:
ноември 10th, 2011 at 22:07
taka e pich
sekogash si vo pravo
hahahahaha
Google Translate:
такъв е Pitch
Можете sekogash во закон
hahahahaha
))
# 5 Борис Says:
ноември 10th, 2011 at 22:13
astrostoper Says:
ноември 10th, 2011 at 21:02
borise
koga bre ednas shvajcarija i norveshka kje stane evropejska u sred evropa
slusaj
nemoj vakvi repliki da mi pisuvas, ‘e gi brisam oti, nedozvoluvam patetika,, nislam se rabirame, ne sme mali deca
Google Translate:
Борис
Кой бре ednas shvajcarija и norveshka където U е Europejski средата на Европа
slusaj
nemoj vakvi pisuvas отговор за мен, “д GI намазка OTI, nedozvoluvam патос,, nislam на rabirame, не малко Deca
))
# 6 Борис Says:
ОтговорИзтриваненоември 10th, 2011 at 22:20
ajzdis вели:
ноември 10, 2011 на 9:15 pm
Astro toa crnite TAMU da im go pratis da im go ebat zenite belki ke se rodi nekoj crn ama ke ima malce pojke pamet u toa tikvata tatarska .
blade2 вели:
ноември 10, 2011 на 9:14 pm
http://arnold.blog.mk/2010/12/30/l%d1%8azhite-na-makedonskite-istorichari-del-bugarite-bile-ukopatori/
ajzdis вели:
ноември 10, 2011 на 9:12 pm
Jas nema da te cheslam da ti ebam toa majkata fasisticka tatarska. Sakas da vidis kako bevte precekani turko tatari konjo opasesti. Togas go imavte hitler zad vas pacientot vi Ibam toa majkata bugarska : http://www.youtube.com/watch?v=Wg8WwMlxz-k&feature=related
Ovie sami poginale??
==============================================
Google Translate:
ajzdis вели:
ноември 10, 2011 21:15 на
Astro TOA crnite тъмнината към тях, отиват при тях, отидете pratis ebat зенита точка се е родил бял черни жени Amas nekoj точка е малко луд ф TOA pojke tikvata зъбен камък.
blade2 вели:
ноември 10, 2011 21:14 на
ajzdis вели:
ноември 10, 2011 21:12 на
Jas тъпи, за да направи тази cheslam ebam TOA majkata fasisticka зъбен камък. Sakas за да видите как bevte precekani турско konjo opasesti татари. Тоги отидете imavte Хитлер зъбно колело се намирате вие можете pacientot Ibam TOA majkata bugarska: http://www.youtube.com/watch?v=Wg8WwMlxz-k&feature=related
Ovie poginale себе си?
))
# 7 ajzdis Says:
ноември 10th, 2011 at 22:26
Od koga e salerno tvoja prijatelka ti ebam toa tatarotturkot mrsen.
Sakas da ti povtoram be mrsen tatar.
Da tibam toa majkata tatarska ne treba prevod na nesto sto e jasno za cel svet pacient eden )))
# 8 Гоше Says:
ноември 10th, 2011 at 22:29
Така е!Олигофреница не е за тука
# 9 Гоше Says:
ноември 10th, 2011 at 22:30
Ајздис зошто ги пцуете?.Малку ли е што ги хендикепирале во Бугари?
# 10 арнаут Says:
ноември 10th, 2011 at 22:32
Би ве замолил мои мили блгари дали имате вакви слики оште,много ми хареса тоа надписите по продавниците на блгарски език.
Благодариа от преди и отзад
http://www.lostbulgaria.com/?p=3767
# 11 astrostoper Says:
ноември 10th, 2011 at 22:37
jako googleto
.
Ajzdis тях popsuvame защо. Е, че хората с увреждания в България?
# 12 ajzdis Says:
ОтговорИзтриваненоември 10th, 2011 at 22:37
Abe jas da pomognam malce gjoa ne sum tolku nehuman Astro so lekovi jas so pcuAnje da gi razbudam malce ..dzabe, konj si e konj pa makar i tatarski
# 13 Борис Says:
ноември 10th, 2011 at 22:38
# 7 ajzdis Says:
ноември 10th, 2011 at 22:26
Od koga e salerno tvoja prijatelka ti ebam toa tatarotturkot mrsen.
Sakas da ti povtoram be mrsen tatar.
Da tibam toa majkata tatarska ne treba prevod na nesto sto e jasno za cel svet pacient eden )))
=========================================
Google Translate:
# 7 ajzdis казва:
10-ти ноември, 2011 в 22:26
Кой от вашата електронна Салерно prijatelka тези ebam TOA tatarotturkot bedraggled.
Sakas да povtoram BE bedraggled татарски.
За да tibam TOA нд majkata татарски превод трябва да бъде нещо в стотици електронни ясно на целия свят един пациент)))
))
# 14 astrostoper Says:
ноември 10th, 2011 at 22:38
Ajzdis popsuvame е защо. Е, че хората с увреждания в България?
# 15 astrostoper Says:
ноември 10th, 2011 at 22:40
Translate from: Macedonian
Type text or a website address or translate a document.
Cancel
Koj ot vašata elektronna Salerno prijatelka tezi ebam TOA tatarotturkot bedraggled. Sakas da povtoram BE bedraggled tatarski. Za da tibam TOA nd majkata tatarski prevod trâbva da bʺde neŝo v stotici elektronni âsno na celiâ svât edin pacient)))
Macedonian to Bulgarian translation
Czech
Croatian
Bulgarian
Кой от вашите електрони Салерно prijatelka дисертации ebam TOA tatarotturkot bedraggled.
Sakas да povtoram BE bedraggled Татарски.
За да tibam TOA НД majkata Татарски превод трябва да бъде нещо в стотици електронни ясно на целия свят един пациент)))
# 16 Борис Says:
ноември 10th, 2011 at 22:43
Прав си, Гоше. Не е за тука. Така че пиши си на македонски и не мъчи българския ))
арнаут,
търси на същия сайт. Сигурно ще намериш още.
astrostoper ,
виж своето:
“jako googleto
.
Ajzdis нив popsuvame зошто. Е дека лицата со посебни потреби во Бугарија?” ))
# 17 ajzdis Says:
ОтговорИзтриваненоември 10th, 2011 at 22:44
Abe gogleto e izmisleno za niv ne za nas .Jas ne razbiram nitu eden bugarski zbor i ne mi treba, za ebenje na bugarki ne treba gugleto
# 18 Борис Says:
ноември 10th, 2011 at 22:45
# 12 ajzdis Says:
ноември 10th, 2011 at 22:37
Abe jas da pomognam malce gjoa ne sum tolku nehuman Astro so lekovi jas so pcuAnje da gi razbudam malce ..dzabe, konj si e konj pa makar i tatarski
==============================================
Google Translate:
# 12 ajzdis казва:
10-ти ноември, 2011 в 22:37
Абе яркост DA pomognam Malco Gjoa не толкова нечовешки Astro сума на яркостта на наркотици pcuAnje DA GI razbudam Malco .. Джабал, Иехония вашата електронна Иехония PA Makar и зъбен камък
))
# 19 2 beers Says:
ноември 10th, 2011 at 22:45
Монголците изтрещяха Време беше….
# 20 ajzdis Says:
ноември 10th, 2011 at 22:46
Da da, so posebni ste, imame nie za takvi lica ustanova a edna e Vardaro ako ne si znael tatar eden.
# 21 Борис Says:
ноември 10th, 2011 at 22:46
# 17 ajzdis Says:
ноември 10th, 2011 at 22:44
Abe gogleto e izmisleno za niv ne za nas .Jas ne razbiram nitu eden bugarski zbor i ne mi treba, za ebenje na bugarki ne treba gugleto
==============================================
Google Translate:
# 17 ajzdis казва:
10-ти ноември, 2011 в 22:44
Абе gogleto е заченат не на ДИП за нас. Jas нд nitu събира един bugarski хор и не ми трябва да ebenje да се gugleto bugarki нд
# 22 Борис Says:
ноември 10th, 2011 at 22:47
# 20 ajzdis Says:
ноември 10th, 2011 at 22:46
Da da, so posebni ste, imame nie za takvi lica ustanova a edna e Vardaro ako ne si znael tatar eden.
==============================================
Google Translate:
# 20 ajzdis казва:
10-ти ноември, 2011 в 22:46
Да, да, вие сте специален, аз NIE за институцията е изправена пред takvi Edna нд ак е Vardaro ви татарски Принцип едно.
# 23 Борис Says:
ноември 10th, 2011 at 22:48
2 beers,
съвсем! ))
# 24 ajzdis Says:
ноември 10th, 2011 at 22:49
SE DODEKA NE KAZETE ZASTO VE VIKAAT TATARI MONGOLCI I TURKI OD MENE VAKVI KOMENTARI KE DOBIVATE?
DA NE ZABORAVAM DA VI GI EBAM TOA TATARKITE
# 25 ajzdis Says:
ноември 10th, 2011 at 22:52
Until you tell us why you cry Tartars, Mongols and Turk from me to receive such comments?
# 26 Гоше Says:
ОтговорИзтриваненоември 10th, 2011 at 22:52
Кажи му на две пива да не ми ја брише дискусијата.Шарко не лае на машки.
# 27 2 beers Says:
ноември 10th, 2011 at 22:52
Нас никой не ни вика нито “татари”, нито “монголци”, но вас – монголците ви викат кой къ му падне, буахахахахаааа :):)
# 28 ajzdis Says:
ноември 10th, 2011 at 22:53
I OVA PREVEDI GO I DOSTA TI E ZA VECERVA
“DA NE ZABORAVAM DA VI GI EBAM TOA TATARKITE “
# 29 Борис Says:
ноември 10th, 2011 at 22:53
# 24 ajzdis Says:
ноември 10th, 2011 at 22:49
SE DODEKA NE KAZETE ZASTO VE VIKAAT TATARI MONGOLCI I TURKI OD MENE VAKVI KOMENTARI KE DOBIVATE?
DA NE ZABORAVAM DA VI GI EBAM TOA TATARKITE
==============================================
# 24 ajzdis казва:
10-ти ноември, 2011 в 22:49
НА ASTO DODEKA не показват VE VIKAAT татарски монголците аз TЮРK се VAKVI коментар от ME KE получавате?
ДА НЕ ГИ забравяйте, че вие EBAM TOA TATARKITE
# 30 ajzdis Says:
ноември 10th, 2011 at 22:55
ZNAM DEKA STE LIZACHI ZA GZ AMA NEZNAEV DEKA STE BRISHACHI
CEL SVET VE VIKA : TATARI. MONGOLI TURKI UGRI, UGURI A KJENEFI VIE NAJNOVOTO EVROPEJSKO IME DADENO NA SAMIT VO CHESKA )
# 31 Борис Says:
ноември 10th, 2011 at 23:00
ajzdis,
We do not cry nor Tartar, nor Mongols nor Turks from you. Let them stay with you, we do not need them… ))
Гоше,
не мога. Все едно на теб да ти кажа да се придържаш към темата… )))
2 beers,
кво да правиш – такава им била съдбата… ))
# 32 Борис Says:
ноември 10th, 2011 at 23:02
# 30 ajzdis Says:
ноември 10th, 2011 at 22:55
ZNAM DEKA STE LIZACHI ZA GZ AMA NEZNAEV DEKA STE BRISHACHI
CEL SVET VE VIKA : TATARI. MONGOLI TURKI UGRI, UGURI A KJENEFI VIE NAJNOVOTO EVROPEJSKO IME DADENO NA SAMIT VO CHESKA
==============================================
# 30 ajzdis казва:
10-ти ноември, 2011 в 22:55
U. С. Deka LIZACHI ВАС ЗА GZ AMA NEZNAEV Deka ВАС BRISHACHI
ЦЕЛИЯ СВЯТ ЗНАЯТ Brawl: татари. TЮРK се Ugri монголите, Угур A VIE KJENEFI NAJNOVOTO EVROPEJSKO DADENO име на срещата на върха PA CHESKA
))
# 33 zoriv Says:
ноември 10th, 2011 at 23:03
Славянски езици
Старобългарски език
Църковнославянски език (с изключение на хърватски и чешки глаголически диалекти)
Беларуски език
Български език (от IX век)
Македонски език
Полески диалект (от 1988)
Полски език (опити от средата на XIX век)
Русински език
Руски език (от IX в.)
Сръбски език
Украински език
Ne se spomnati vo ovaa grupa na jazici uste cheshkiot, hrvatskiot, i slovenskiot.
Pozdrav
Z
# 34 2 beers Says:
ОтговорИзтриваненоември 10th, 2011 at 23:12
Е не са. И?
# 35 ajzdis Says:
ноември 10th, 2011 at 23:12
http://www.dw-world.de/image/0,,3947747_4,00.jpg
I ovoj jazik ne e spomnat
# 36 ajzdis Says:
ноември 10th, 2011 at 23:14
Bulgarian language in pictures
http://www.dw-world.de/image/0,,3947747_4,00.jpg
# 37 Борис Says:
ноември 10th, 2011 at 23:15
Вярно zoriv:
http://indoeuro.bizland.com/project/script/cyril.html
# 38 ajzdis Says:
ноември 10th, 2011 at 23:16
I ovoj se razbira, http://www.dw-world.de/image/0,,3947747_4,00.jpg
# 39 hemicarot Says:
ноември 10th, 2011 at 23:28
хрвати
http://www.hrvatskiplus.org/index.php?option=com_content&view=article&id=522%3Aglagoljica-i-irilica-povijesna-hrvatska-pisma&catid=38%3Ajezik-lingvistika&Itemid=72&limitstart=1
# 40 Barabass nl Says:
ноември 10th, 2011 at 23:29
WTF?
Македонски език???
“Обикновено се приема, че два диалекта принадлежат на един език, ако хората, които ги употребяват, могат да се разбират взаимно.”
И сеа јас разбирам и српски и бугарски.
И кој е тука изворот?
http://en.wikipedia.org/wiki/KISS_principle
# 41 ajzdis Says:
ноември 10th, 2011 at 23:35
Barabas nl
Ti navistina sakas da im ja napolnish glavata ili nesto drugo.
Nivnoto prisustvo ovde e mnogu jasno i ne si go trosi. Samo neznam toa Trendo i kompany sto dozvoluvaat vakov atak od bakvi serachi na Blog.mk.
# 42 Борис Says:
ноември 11th, 2011 at 00:09
За хърватския език е поправено. За словенски и чешки обаче не можах да видя потвърждение – сроред собствените им Wiki-та са били винаги на латиница.
# 43 Борис Says:
ноември 11th, 2011 at 00:18
Barabass nl,
споко, вашият език е кодифициран, значи не е диалект – http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D1%8F%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B8_%D0%B5%D0%B7%D0%B8%D1%86%D0%B8 ))
Иначе правилото е просто и вярно. Когато е за езици, които не си изучавал.
И откъде взе тази връзка? Аз не я виждам…
# 44 Борис Says:
ОтговорИзтриваненоември 11th, 2011 at 00:21
gjoamitipoezija вели:
ноември 10, 2011 на 10:55 pm
trendo go boli trendoica za blogerajot, tatarite i nivnata invazija na makedonstinata…
==============================================
gjoamitipoezija вели:
ноември 10, 2011 22:55 на
trendo отидете blogerajot trendoica боли, аз tatarite nivnata makedonstinata нахлуването на …
))
# 45 Борис Says:
ноември 11th, 2011 at 00:25
blade2 вели:
ноември 10, 2011 на 10:41 pm
E kako se posreshta okupator …ako sakate vervgajte na MANU i UDBA ako sakate vervajte na ochte si buhahhaha http://www.youtube.com/watch?v=1QWFsrlJu6M&nofeather=True
==============================================
blade2 казва:
10 Ноември 2011 в 22:41
E как posreshta окупатор … ако осакатени vervgajte на МАНУ и UDBA ако осакатени vervajte на вас ochte buhahhaha http://www.youtube.com/watch?v=1QWFsrlJu6M&nofeather=True
Осакатени… ))
# 46 Борис Says:
ноември 11th, 2011 at 00:32
tatarite se ceneti vo evropa, kako nagledni sredstva vo ucilistata za zivotot na pesterskiot covek…
gjoamitipoezija ноември 10th, 2011 | 11:26 pm
tatarite se prozirni lajna, povekje nitu busmanite ne se iznenaduvaat od niv…
==============================================
tatarite CeNET е Европа во, как во nagledni ucilistata средства за pesterskiot zivotot Čovek аз …
gjoamitipoezija ноември 10th, 2011 | 23:26
Clear tatarite лирата, povekje nitu busmanite нд iznenaduvaat от NIV …
))
# 47 2 beers Says:
ноември 11th, 2011 at 10:49
“….И сеа јас разбирам и српски и бугарски.
И кој е тука изворот?…”
Къде и как си учил български и по кой учебник?
# 48 hristobotev Says:
ОтговорИзтриваненоември 11th, 2011 at 11:21
Македонскиот е диалект на бугарскиот азик, а античките македонци биле елини и грци – тоа го велат од ЕУ. Па ние и балканците – грци, албанци, па и срби, тоа го знааме без да ни го кажуват од ЕУ!
# 49 Борис Says:
ноември 11th, 2011 at 22:01
Ще се стремя при всяко влизане (ако съм на кеф )) първия коментар на блога, който видя на шльокавица, ще бъде добавян ))
# 50 Борис Says:
ноември 11th, 2011 at 22:05
lounge on ноември 10th, 2011
imdb e vrz osnova na fanovi koi glasaat,sto znaci sekoj glasa,plus nekoj namerno remeti,na primer nemase nekoja ocena za ruskiot Burnt by The Sun prv i vtor del,a toa e fenomenalen film
ima sci-fi,kako nema…Skyline si go gledal? dobro e napraven,mada prikaznata e plitka
twilight zone ima preku 200 epizodi,ne samo od 2002,od seesetite,tie se podobri,novite ne se nesto
The Man from Earth go nemam gledano
boris7,gledaj Moon! pozdrav!
==============================================
салон на 10 Ноември 2011
Јазик е врз основа на фанови кои glasaat, што значи секој глас, плус намерно непушачите, на пример, немаше рејтинг nekoja за ruskiot Изгорени од сонцето и PRV ДЕЛ две, toa e fenomenalen филм
во sci-fi, па таму да оди … Skyline gledal? е добро направен, иако prikaznata е плитка
Twilight Zone има над 200 епизоди, не само од 2002 година, од seesetite, тај се подобри, Novite не е нешто
Човекот од Земјата Оди сум го видел
boris7, изглед, Месечината! Здраво!
=============
салон… ))
# 51 Гоше Says:
ноември 11th, 2011 at 22:16
Борис што правиш бре?Сите коментари од латиница ги преведуваш на кирилица со гугл транслејт?Ццццц ,бугарска работа .Шегор вечем ,тох алтом….
Иако јас серкото Астростопер и други “Латини “по блог .мк со задоволство би ги зачукал со токмак по прстињата и по ефтините тастатури,ова е претерано.Да не имаш неке опсесивно компулзивно пореметување?
# 52 ajzdis Says:
ноември 11th, 2011 at 22:20
Поголема будала у живот не сум видел
# 53 ajzdis Says:
ноември 11th, 2011 at 22:21
Поголема будала у живот не сум видел
# 54 Борис Says:
ноември 11th, 2011 at 22:28
Гоше,
първият коментар на шльокавица, който ми попадне на блога, ще се намира тук. Сега се улучи коментара на lounge )) Така че внимавайте как пишете, за да не се четете през Google ))
ajzdis,
точно така – причай на кирилица, та да те цял свят разуме! ))
# 55 2 beers Says:
ОтговорИзтриваненоември 11th, 2011 at 22:38
“…..причай на кирилица, та да те цял свят разуме! …”
Това е перифраза от класически литературен шедьовър на Антон Павлович Чехов, която сърбите копират като истински селяни, а монголците, естествено, я възприемат като родна и оригинална…..
# 56 Борис Says:
ноември 11th, 2011 at 22:45
Възприемат я. Не знам видя ли спора за песента “Излези момче право на терасата”. Националната гордост… Била помакедончена сръбска песен ))
# 57 2 beers Says:
ноември 11th, 2011 at 22:55
Да, за пореден път се убедих, че такова сръбско блато на света просто нема друго подобно. Дори и за собственият си, немащ НИЩО общо със сърбите, съмнителен, но все пак – спортен полу-успех, са принудени да ползват СРЪБСКИ мотиви, песни, символи и т.н. Пълна скръб.
# 58 Борис Says:
ноември 11th, 2011 at 23:05
Не би било зле да прочетат “Криворазбраната цивилизация” ))
# 59 Baranass nl Says:
ноември 11th, 2011 at 23:11
“Къде и как си учил български и по кой учебник?”
Никогаш не сум учел бугарски. Уште помалку српски.
И пак ве разбирами вас и србите.
И пак ќе те прашам – кој е тука изворот?
# 60 blade2 Says:
ноември 11th, 2011 at 23:55
Baranass nl нас бугарите немой да ни разбираш оти ние сме татари а вие сте антични-словени ….ние бугарите -тарите си четем само на български език шо се пишели нате херой на български език шо пишели Гоце Делчев,Яне Сандански,Тодор Александров,Ванче Михайлов и тн. ….вие античните требе да се разбирате со грците ,нели ???
# 61 Борис Says:
ноември 12th, 2011 at 12:35
37 gjoamitipoezija
tetrebu, da ne bese bocvarov, za sekspir nikoj nemase da znae vo makedonija… negovite soneti, inaku so potprosecna umetnicka vrednost prepevite na bocvarov gi krenaa na ramniste na poetsko sovrsenstvo…
==============================================
37 gjoamitipoezija
tetrebu не bese bocvarov за sekspir nikoj, че няма NAE Македония во … negovite сонет, inaku Ваканционен сб potprosecna prepevite стойност GI krenaa bocvarov на поетичната ramniste sovrsenstvo …
# 62 2 beers Says:
ноември 12th, 2011 at 13:14
“….“Къде и как си учил български и по кой учебник?”
Никогаш не сум учел бугарски. Уште помалку српски….”
Ако некогаш си стапнал у ФИРОМ, барем че знаеш дека 80% от медиите са на сръбски, вкл. филми, документалистика, шоу програми. Плус учебници, литература, уличен жаргон и т.н., и т.н…Доста странно за народ, който “НИКОГА” и “НИКЪДЕ” не е учил сръбски език :). И който народ, (хебига)……демек разбира български език без НИКОГА и НИКЪДЕ да не чува и вижда такъв език . И да не споменаваме въобще “малката” разлика между АНАЛИТИЧЕН и чисто СИНТЕТИЧЕН (и то сложен синтетичен) език :)
Та пак те питам, бе, алооооо – ОТКЪДЕ научи български език, от кой учебник и по коя ГРАМАТИКА?
# 63 Борис Says:
ОтговорИзтриваненоември 12th, 2011 at 13:30
При това – търновския диалект! ))
# 64 2 beers Says:
ноември 12th, 2011 at 13:32
Точно, хахахах
# 65 Борис Says:
ноември 12th, 2011 at 13:45
Може да е съгражданин на Дилма човека. От Габрово… ))
# 66 Борис Says:
ноември 12th, 2011 at 21:13
4 gjoamitipoezija
treba da si budala da ubies poet… denes pogolem zlocin e da pregazis dzukela na ulica otkolku poet…
==============================================
4 gjoamitipoezija
, трябва да сте глупак, ubies поет … Denes pogolem е престъпление, което pregazis otkolku dzukela на улицата поет …
# 67 Гоше Says:
ноември 12th, 2011 at 21:17
Бугариве никако да разберат дека за нас е шега да научиме “словенски “јазик.Иако сите се високо искривоколчени.
# 68 2 beers Says:
ноември 12th, 2011 at 21:47
Освен за СРЪБСКИ, наистина целото ви знание е шега, т.е. МАЙТАП :)
Понял сука, вонючая? Пошел в жопу песконить че тебе надо, блин??
# 69 Борис Says:
ноември 12th, 2011 at 21:49
За вас може да е шега, обаче Гугъл яко се поти с вашия “словенски” ))
# 70 Борис Says:
ноември 12th, 2011 at 21:52
2 beers,
Шеговити хора… Затова всеки обича да се шегува с тях ))
# 71 2 beers Says:
ноември 12th, 2011 at 21:53
Колкото турският е славянски, толкова и техния “язик” уФсФари демек, аджеба, ептен, одма, асъл, евет :)
# 72 Barabass nl Says:
ноември 12th, 2011 at 22:07
“.вие античните требе да се разбирате со грците ,нели ???”
Колку Американците што треба да разбираат шошонски.
Патем ме занима – со Србите се разбирате убаво како со нас или потешко ви оди?
# 73 Борис Says:
ноември 12th, 2011 at 22:08
УстФари! ))
# 74 2 beers Says:
ОтговорИзтриваненоември 12th, 2011 at 22:10
“…Патем ме занима – со Србите се разбирате убаво како со нас или потешко ви оди?…”
А патем пръво да отговориш квото те питат? ели те е сТрам нешо? (страФ) :)
# 75 Barabass nl Says:
ноември 12th, 2011 at 22:12
Што ме питат? (нели е српски збор ова?)
# 76 ajzdisan ve d Says:
ноември 12th, 2011 at 22:17
pitati
pita
pitate
pitach ( питач)
pitaju
pitali su
pitaj ga
pitajte glupog bugarina
# 77 Гоше Says:
ноември 12th, 2011 at 22:29
Бугарите зборуваат српски кога сакаат нешто да кажат на македонски.Од едноставна причина стара веќе со векови.Искам кажем не знам речем уште помалку “напишем”.
Монасите писари во Хиландар сите биле “бугари ” од Македонија.Писмен бугарин од “bulgaria proper” просто- немало.
# 78 Гоше Says:
ноември 12th, 2011 at 22:30
Ни писмен Србин(заборавив)
# 79 2 beers Says:
ноември 12th, 2011 at 22:58
“..Што ме питат? (нели е српски збор ова?)…”
дори и да е сръбски, не го ли разбиргаааааааааааааааш? уфсФари? :)
# 80 Борис Says:
ноември 12th, 2011 at 22:58
Barabass,
доста по-тежко ни оди ))
ajzdisan ve d,
# 76 ajzdisan знае г казва:
12 ноември 2011 г. в 22:17 часа
угоявани
пай
угоявани
pitach (питач)
pitaju
хранени СУ
питайя от
pitajte glupog bugarina
))
Гоше,
Отговори си сам защо българите интуитивно бъркат македонския със сръбския и започнат ли да се опитват да говорят на македонски, използват повече сръбски думи, отколкото всъщност имате ))
Това може да е интересен социален експеримент, показващ в каква посока се е развивал един език. Подскажете го на виолетова ))
# 81 2 beers Says:
ноември 12th, 2011 at 23:00
“….Монасите писари во Хиландар сите биле “бугари ” од Македонија.Писмен бугарин од “bulgaria proper” просто- немало….”
ма да бе, Паисий бил от ….. Лесковац бре! Буахахахахахахахахааа :):):):)
како беше, тъп……….по-тъп……най-тъп………монголец?
Така?
# 82 Борис Says:
ОтговорИзтриваненоември 12th, 2011 at 23:01
Хрумва ми нещо: ако можеше в днешния момент някой от македонските възрожденци да се появи в Македония – например Шапкарев, Димитър Миладинов, дори Мисирков, за да може да се разбере с вас щеше да говори на сръбски!
# 83 2 beers Says:
ноември 12th, 2011 at 23:16
Не си прав, никой от тех (освен Мисирката) не е говорел сръбски! По обясними причини
# 84 Гоше Says:
ноември 12th, 2011 at 23:22
Паисиј е од Банско-Македонија.
# 85 Гоше Says:
ноември 12th, 2011 at 23:27
Вие не разбирате добро македонски.Како тогаш знаете дека би говореле српски?Што има српско во македонскиот јазик?
# 86 Гоше Says:
ноември 12th, 2011 at 23:30
“Уствари “не е македонски збор.”Пита ” е малку различно од зелник.Влијанијата врз јазикот се нешто нормално .Дали вие од Паисиј научивте да се заблагодарувате со “мерси”?
# 87 ajzdisan ve d Says:
ноември 12th, 2011 at 23:33
Pogolemi gluperdi navistina ne sum videl od tatarive
# 88 pagane Says:
ноември 12th, 2011 at 23:35
Гоше,
дай, моля те…все пак съседи сме и със сърбите.
впрочем, в България единствените,които добре разбират сърбите
и толерират тяхната култура- това музика най-вече и плескавици, са софиянци. а пътят от София до Скопие е някакви си три часа.
замисли, а пък от София до Варна/ откъдето съм аз / цели 6, чак 6 и половина часа.
ами те софиянци по скоро ще кажат,че мене не ме разбират . те точно няма как да не знаят.
и не е нужно да си живял в бившата юга.
все едно да кажеме,че в балканските езици липсват турцизми, нали?
# 89 ajzdisan ve d Says:
ноември 12th, 2011 at 23:39
Napoleon koga stignal do crno more go ukral mersi od bugarite e bre gose
# 90 мерси татари Says:
ноември 12th, 2011 at 23:40
да ви се серам на јазикот татарски…… за пиво викаат бира…. за скара- барбикју…. за благодарам- мерси…… татарите немале јазик затоа не знаат ни да го чуваат
# 91 pagane Says:
ноември 12th, 2011 at 23:41
А за мерсито
гоше ще се заблагодариме на нашата буржоазия и послем на комунистите-френският бил неутрален език, най -благозвучен, най-аристократичен, поради това е ползван често, особено в елитните кръгове. Френският е единственият западен език изучаван в българия след 1945 г. английският тогава го нямал капацитета и влиянието,който го има днес. но да не забравяме, че и Америка стана фактор след Втората световна война.
А иначе на чист български език е Сполай , Благодаря.
вие какво казвате? Хвала? или Благодарам?
# 92 ajzdisan ve d Says:
ОтговорИзтриваненоември 12th, 2011 at 23:45
Nie velime Blagodaram a vie slepci ste go preinacile vo blagodar_ja tupaci tatrski
# 93 Борис Says:
ноември 12th, 2011 at 23:58
“ами те софиянци по скоро ще кажат,че мене не ме разбират”
Ами варненци, кво да ги правиш:
Нийе смйе отдалеко и говорйимйе мйеко. И казвамйе твърдо “Нйе” на йядрйеното оръжийе”!
))
# 94 Борис Says:
ноември 12th, 2011 at 23:59
“отдалеко” всъщност е “отдалйеко” ))
# 95 татарите глумат французи Says:
ноември 13th, 2011 at 00:03
не викаат благодарја туку мерси….. може наскоро да почнат да проповедаат дека и францускиот е бугарски
# 96 Борис Says:
ноември 13th, 2011 at 01:01
Ц-ц-ц, ели па така благодарим? Не знаех за тази работа, благодаря, че ми каза.
# 97 Barabass nl Says:
ноември 13th, 2011 at 02:15
Го разбирам бре пивце, тоа и ми е муабетот.
Македонците БЕЗ ПРОБЛЕМ, без да УЧАТ ВО ШКОЛО се разбираат со сите на Балканот.
Затоа и прашав – како се разбирате со Србите? Ако не ви оди баш – знаеш на што целам, нели?
НЕЛИ???
# 98 2 beers Says:
ноември 13th, 2011 at 09:32
“…Македонците БЕЗ ПРОБЛЕМ, без да УЧАТ ВО ШКОЛО се разбираат со сите на Балканот….”
Е а се разберете с румънци, гърци и турци, явете се, буахахахахахахахахаа :):)
Тогава за къв чеп се скъсвахте да УЧИТЕ сръбски език? Щом, уж демек, нали, разбирате български без да го учите, защо не разбирате и сръбски без да го учите? А защо НЕ разбирате па и РУСКИ език? Руския език по нищо не се отличава от СРЪБСКИЯ, особено граматически.
# 99 2 beers Says:
ноември 13th, 2011 at 09:37
“…Паисиј е од Банско-Македонија…..”
О.к., а щом е от Македония, как е възможно да не е и ЧУВАЛ за такова животно “Македония” и за “македонци”?
# 100 Barabass nl Says:
ноември 13th, 2011 at 12:30
Абе ти забеган ли си? РАЗБИРАМЕ српски без да го учиме, исто како и бугарскиот.
И ако српски и руски се многу слични – оди свари си две јајца, пошто нема што друго да ти кажам.
# 101 totobg Says:
ОтговорИзтриваненоември 13th, 2011 at 12:34
“Арно ама не поминаа ни една недела – ете ти го Ш‘ц со нова плоча, овој пат од Атина. Не мислел тој на тој македонски, туку на еден друг, кој исто така се вика, само за разлика од овој првиот што е грчки, овој за кој тој зборел е 70 проценти бугарски и 30 проценти српски… И не е точно дека рекол баш македонски, тоа само така зазвучело, тој заправо мислел на мексикански, малајски, марокански, така некако”…Това е и световното мислене. Както има мексикански, кипърски, марокански езеце, тоест диалекти, така има и македонски език…:) :)
# 102 pagane Says:
ноември 13th, 2011 at 12:54
Две бири
тебе пък какво ти пречи,че разбирали сръбски??
то и без това не е някоя валута.
консумира се само в тясно определени граници.
…
Барабо, ти пък ако ми кажеш, че немат сличност
сите славески езици…нема да ги сварам яъцата, туку ке ги испиям сурови..айде ,те молам.
# 103 pagane Says:
ноември 13th, 2011 at 12:55
пардон яйцата…ех, това Ъ…се се пика каде не му е работа
# 104 pagane Says:
ноември 13th, 2011 at 12:55
упссс
глумам франсе…хехеххехехехех
Глумам е македонски збор?
# 105 totobg Says:
ноември 13th, 2011 at 13:02
Глумам е македонски збор, щото глумац е сръбски…:)
# 106 2 beers Says:
ноември 13th, 2011 at 13:19
“..Абе ти забеган ли си? РАЗБИРАМЕ српски без да го учиме…”
Ми що тогава го УЧИТЕ бе? Алоооооооооо, тъп? Да ти нацртааааааМ?
# 107 2 beers Says:
ноември 13th, 2011 at 13:22
“…И ако српски и руски се многу слични – оди свари си две јајца, пошто нема што друго да ти кажам….”
Два чисто СИНТЕТИЧНИ езика да са по-малко еднакви от кой да е АНАЛИТИЧЕН език, е това само ИДИОТ фиром може да го тресне, буахахахахахахахахахааа :):)
# 108 astrostoper Says:
ОтговорИзтриваненоември 13th, 2011 at 13:54
во цела Русија, скоро и да нема дијалекти, така да исто зборуваат и тие на источна и тие на западна граница на растојание од 10 ооо км
.
во полска исто така скоро и да го нема
.
во чешка има два, малку другачије зборуваат моравците
.
во србија и хрватска се повеќе , накај 3 4
.
во бугарија , бугарите имаат онака 5 разни дијалекти на својата територија
.
во македонија дефинитивно имаме накај 10 и тоа на растојание на 30 км
.
СЕГА ПРАШАЊЕТО МИ Е…. КОЈ ЈАЗИК има најмногу дијалекти тој најстариот или тој најновиот јазик????
.
кој има јајца неварени да одговори??????????
# 109 pagane Says:
ноември 13th, 2011 at 13:57
най стариот
но тука ги гледам два.
# 110 sina Says:
ноември 13th, 2011 at 13:58
неварени????
хахахаха
јап
# 111 pagane Says:
ноември 13th, 2011 at 14:01
а слични се славенските язици?
или не?
# 112 astrostoper Says:
ноември 13th, 2011 at 14:05
славјански јазик не постои, така да не можам да ти одговорам
# 113 pagane Says:
ноември 13th, 2011 at 14:11
така може.
# 114 astrostoper Says:
ноември 13th, 2011 at 14:24
oti dzirni ja tabelata sega kaj EFFO za poteklo na evropskite jazici
KAJ IMA TAMU NEKOJ SLAVJANSKI JAZIK
CISTA GLUPOST
# 115 Борис Says:
ноември 13th, 2011 at 16:14
# 114 astrostoper Says:
ноември 13th, 2011 at 14:24
oti dzirni ja tabelata sega kaj EFFO za poteklo na evropskite jazici
KAJ IMA TAMU NEKOJ SLAVJANSKI JAZIK
CISTA GLUPOST
===============================================
# 114 astrostoper вели:
ноември 13, 2011 14:24
OTI dzirni tabelata Да она што се случува effo да истече на evropskite jazici
Што значи темнина NEKOJ Slavjanski JAZIK
NET глупости
))
# 116 2 beers Says:
ОтговорИзтриваненоември 13th, 2011 at 19:36
“…..во цела Русија, скоро и да нема дијалекти, така да исто зборуваат и тие на источна и тие на западна граница на растојание од 10 ооо км….”
Буахахахахахахаааа :):)
Е зат’ва сте ФИРОМ, не за друго:
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D1%83%D1%81%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%8F%D0%B7%D1%8B%D0%BA_%D0%9E%D0%B4%D0%B5%D1%81%D1%81%D1%8B
# 117 Борис Says:
ноември 14th, 2011 at 20:44
voodoo
април 4, 2011 at 21:56
cekaj,preku agencija? so tvoite? koja agencija ako e agencija? nema sansi 2-3 saati…ako so agencija,pak ima sansi za ova,ne cekaj od niv sve,nisto nema da vidis,i nesto vazno,cuvaj si pari za krstarenje po V’ltava,toa e super,ne gi davaj parite za ceska vecer ili za ungarska vecer,za toa daj gi,toa vredi,ne propustaj toa
===============================================
магьосник
4 апр 2011 в 21:56
Дръж се, чрез една агенция? така tvoite? Агенцията, ако на агенцията е? Не Sansi 02.03 saati … така че, ако на агенцията, обаче, има шанс за това, че не чакайте всички от тях, вие не сте там, за да видят и нещо важно, да държат пари на круиз по V’ltava, TOA е супер, не davaj Steam за Чешката вечер ungarska или вечер, за да даде TOA г, TOA заслужава, не пропускайте TOA
# 118 Гоше Says:
ноември 14th, 2011 at 21:02
Бугари су ушли у блог.мк.
# 119 Борис Says:
ноември 14th, 2011 at 21:12
Гоше,
нещо съм ядосан и не ми е до майтапи, съжалявам. Оставям един злобен коментар кай швабо и се махам оттук, че ще направя някой невинен на гъби и коприви и после ще ме е яд.
# 120 Гоше Says:
ноември 14th, 2011 at 22:16
Уживај.Кога може шизофренија да скајпува цел ден,ти си цвеќе.
# 121 Борис Says:
ноември 15th, 2011 at 19:45
One Response to “Полноќна поезија….”
on 15 ное 2011 at 6:01 pm1 salerno
MAciiiii….verry, verry..nice!!!
Cestitki i samo prodolzzi da go popolnuvash onoj tefter so rozevi listovi i srcencaaa…..so ushte mnooooogu ubavi stihovi!
Prekrasna emisija….
Pa, samo neka se redat.
Se raduvam za tebe mnoguuuuuuuuuuuuu!
=====================================
Един Отговор към “Полноќна поезија ….”
на 15 ное 2011 06:01 PM1 Салерно
MAciiiii …. Verry, verry хубаво ..!
Просто prodolzzi поздравителен да се popolnuvash Оно tefter сб rozevi листа … .. аз srcencaaa сб ushte mnooooogu ubavi рима!
Красива … емисии.
Въпреки това, само някои от тях са redat.
Raduvam е за вас mnoguuuuuuuuuuuuu!
))
# 122 Борис Says:
ОтговорИзтриваненоември 16th, 2011 at 20:29
sladjamk on 16 ноември, 2011 at 17:52 #
Ehhhh prva ljibov !!! Najubava!!!
A ti nepodobem ic da ne odis kaj Goceska , pa neli sam si napisa deka si nepodoben!!! ????
============================
Той sladjamk ноември 16, 2011 17:52 #
Ehhhh ljibov на първо място! Najubava!
Но тези мускули не за разлика от това, което Goceska ухаещ, както сам пише Нели одеяло за разлика от вас! ?
))
# 123 Борис Says:
ноември 17th, 2011 at 19:34
gragjanin za razlikite
ноември 17th, 2011 at 00:48
vo cel svet postojat provladini i opozicioni vesnici ( postojat i drugi: od centarot, finansiski, liberalni i sl.) i koga kje se smeni vlasta opozicioniot stanuva provladin i obratno. toa e normalno bidejki nekoj treba da ja objasnuva i promovira politikata na vlasta i da gi ima i drugite so sprotivni zamisli za soodvetni proekti. Znachi, povtoruvam, toa e normalno! No, ne e normalno provladin vesnik, kako shto e Vecher, da shiri crna propaganda i kleveti za neistomislechkite. Toa ne e informiranje za rabotata na vladata, toa e shirenje na propaganda
===========================================
gragjanin за разликите
17 ноември 2011 в 00:48
чел в света има про-правителството и опозицията носители (има и други: от центъра, финансови, либерална, т.н.), където и на когото смяна на правителството opozicioniot станеш про-правителство и обратно. TOA обикновено bidejki нужда, че politikata обяснява и насърчава правителството и че ГИ има и други идеи, така че противно на адекватни проекти. Znachi, povtoruvam, електронна TOA нормално! Не, аз обикновено не про-правителствен вестник, като shto е вечер, че Shiri черна пропаганда и клевета за neistomislechkite. Тоа не е информиране на работата на правителството, TOA е shirenje за пропаганда
))
# 124 Борис Says:
ноември 25th, 2011 at 01:38
14 salerno
a ne..jas ushte nneshto ke kazzam….
edna slika-iljada zborovi!
eden pogled – pak iljada zborovi, neizrecheni. a shto pa da bidat kazzani ako dvajcata se razbiraat so eden pogled???
ok,filosofiram sega!
=====================================
14 Салерно
Jas .. но не ushte nneshto вели … Ke.
Една сликата iljada хорови!
еден поглед – на дух пакостник iljada хорови neizrecheni. но дека shto bidat kazzani dvajcata OW е razbiraat е еден поглед?
OK filosofiram оди!
=========================
Дух пакосник си, Салерно. Ама що ке праиме со хоровите… ))
# 125 hristobotev Says:
ноември 25th, 2011 at 09:21
Некои дангалаци како “Аджис” и “Астро” ми се прават на врло интересантни, како продолжуват да пльукат по се маjчинско без обзир дали е убаво или не!
Пфу, вашта мама предавна и србоманска!
Натнапред си го реформиратте србоманскиот сепаратистички jaзик, и тогаш ке разговарамe нормално за Вас!
# 126 Борис Says:
ОтговорИзтриваненоември 26th, 2011 at 11:27
53 gjoamitipoezija
Jas ne ve sledev, zatoa samo “dobro utro i neka vi e slatko prvoto kafe…”
a i podobro so ne ve sldev, malo frontce ste otvorile, a jas sakam samo gooooooolemi frontovi za teska artilerija i avijacija…
===============================
53 gjoamitipoezija
Jas знае sledev, zatoa само “добра utro i vi e prvoto слатко кафе …”
АИ не знаат podobro sldev Sat, frontce ви отворив мал, но само gooooooolemi sakam clearings за нови стратешки артилерија frontovi avijacija јас …
==========
Гугъл пет пъти прехвърля всички езици на земята и пак не може да разбере. Ясно е, че хората, дето знаят само по 2-3 езика, нямат шансове ))
# 127 Борис Says:
ноември 29th, 2011 at 00:13
dreser Says:
ноември 27th, 2011 at 9:08 pm
od moe iskustvo mozam da kazam deka vo rabotata so konjite se potvrduvaat mnogu raboti kazani vo postot.Ima razlika i vo odnesuvanjeto a bogami i vo postignatite rezultati.Naj nervozni i najslabi rezultati ima koga e polna mesecina.Toa e moeto iskustvo no i lugje sto rabotat so zivotni go delat moeto mislenje.
==================================
тренер вели:
27 Ноември, 2011 во 21:08
од Moe искуство кое Мозамбик kazama дека во операција толку многу коњи potvrduvaat операции во котлиња и postot.Ima разлика во odnesuvanjeto и во вистина и во нервниот rezultati.Naj е постигнат и на најниска оценка има некој е пол mesecina.Toa е moeto никакво искуство и сто lugje Работа со живи Оди delat moeto mislenje.
=====================
Какво разбрах: в Мозамбик оперират коне в котлета, от което конете се изнерят, понеже стават ниски, но пък са живи и ходят ))
# 128 Борис Says:
ноември 30th, 2011 at 22:40
polard
ноември 30th, 2011
Me ubiva ovaa magla no da napisam nesto maglovito?! Najdobri godini se onie vo koi sto si, drugite gi nemas.Onie sto sledat mozat da bidat kako dobivka na lotarija, pa pak se najdobri zasto sekoja dobivka e dobra. OtidoF na OlimP da meditiram
==========================================
кърма
30 Ноември 2011
Me ubiva Ovaa мъгла, но да напиша нещо неясно? Najdobri години на тези в Koi STO, други GI nemas.Onie сто наблюдава mozat Bidata как да се възползват от Lotarija и завъртете najdobri защо всяка електронна добри печалби. OtidoF до планината Олимп да медитирате
==============
Нещо неясно? ))
# 129 Борис Says:
ОтговорИзтриванедекември 9th, 2011 at 19:46
sladjamk вели:
декември 9, 2011 на 17:30
Milooooo!!!! kakvo e ova prasanje!!!!! ?????
Neli i rekle : Prva ljubav zaborava nema !!!
===========================================
sladjamk казва:
9 Декември, 2011 в 17:30
Milooooo! Този вид на електронната prasanje !!!!! ?????
Нели и каза, първа любов забравя там!
===============
Друго какво каза Нели? ))
# 130 Борис Says:
декември 10th, 2011 at 13:06
astrostoper Says:
декември 10th, 2011 at 00:49
vidish sando
jas pak sum ubeden deka sloveni ne postojat, sum si go dokazal toa matematichki
taka da tvojot komentar go smetam kako prch da mocha na lamarina
sekoe zdravje,
js poteknuvam od rupishta, rodnoto mesto na site makedonski kralevi, osim poslednite dva, taka da me bole stapov ti sto mislish koj sto grchko sirel
==========================================
astrostoper казва:
10-ти декември, 2011 в 00:49
vidish Сандо
Ubeda шайбата поляни одеяло подозрение Sloveni postojat Sun, вярвате, отидете показват TOA matematichki
че такъв коментар отида tvojot prch Преча ли Ви как да Мока на lamarina
Секо здраве
JS poteknuvam на rupishta, rodnoto място на място kralevi македонски, osim ПОСЛЕДНИТЕ две, такава болка за мен тези сто пръчки наведнъж mislish сто grchko sirel
=====================
Това е трепач: “такава болка за мен тези сто пръчки наведнъж”…
Малко са му! ))
# 131 Борис Says:
декември 12th, 2011 at 00:25
karamelakara Says:
декември 11th, 2011 at 10:31 pm
effo,denacionalizacijata ne zapocna so zakasnuvanje,nema volja toa da se napravi dosledno.Aj da ne gi mesame poimite,zatoa sto privatizacijata na opsestveniot kapital e posebna prikazna i toa e cist grabez bez presedan,duri
so zakon odobren.Site vladeacki strukturi se slozuvaat deka zakonot za privatizacija ja ovozmozi pljackata vrz narodot,
koj sto ne bese adekvatno nagraden za stvaranjeto na stopanskata infrastruktura,no ni edna vladeacka struktura ne go promeni,tuku samo go iskoristi takov kakov sto e donesen pred 20 godini.Od tie pricini,nikoj sto bil na vlast ne smee da bide amnestiran za segasnava sostojba.
=================================
karamelakara вели:
декември 11, 2011 22:31
effo, denacionalizacijata Саб Нед zapocna zakasnuvanje, TOA ќе го исклучите уредот dosledno.Aj не се меша poimite ГИ, zatoa сто privatizacijata opsestveniot капитал за одредени пиксели е з е чиста TOA справуваме bez преседан, duri
бракот odobren.Site vladeacki slozuvaat ќебе структура е Законот за приватизација и ovozmozi плен vrz narodot,
Сонцето bese сто одеднаш мислам на соодветно награда за stopanskata stvaranjeto инфраструктура, но не Една vladeacka промени неговата структура не оди, само оди iskoristi tuku takov KAKOV сто е е поднесена против 20 godini.Od pricini вратоврска, nikoj сто Власта е сонцето што smee бањање амнестира за segasnava sostojba.
==================
На този дори Гугъл не му разбира, какво остава за хората?
# 132 Борис Says:
ОтговорИзтриванедекември 16th, 2011 at 22:45
karamelakara Says:
декември 16th, 2011 at 9:21 pm
da,i jas mislam taka,vo sekoj slucaj na nevideno,ama sega ima skype,pa kamerce itn.Vo sekoj slucaj izborot e licen
======================================
karamelakara Says:
декември 16, 2011 09:21
Да, мислам дека како clearings, Vo sekoj шанса да невидлив, АМА оди Skype, но kamerce itn.Vo sekoj е уредно случајност izborot
==========
Хайде сега кажете какво каза пичът?
# 133 Борис Says:
декември 22nd, 2011 at 10:18
salerno
декември 22nd, 2011 at 08:44
Pa i jas, malku mi treba…ama, sama si se pokaniv, toa ne chini!
Mislish domakinkata da ja prasham, drug koj da prasham?
Od doma, se znae…terenec sum jas!
hahaha, ke pomisli nekoj mestam kabli po banderi, aaaaaahahhahhaha!
Bash mi e denov…otkachen!
==============================
Салерно
декември 22, 2011 08:44
Pa i Jas, malku treba mi … право таму, исто pokaniv SI SE, NE Чин соба!
Mislish domakinkata prasham и Da, da prasham KOJ дрога?
Doma О, за себе … znae terenec Jas сума!
хахаха, мотика PO ke pomisli nekoj mestam Bandera, aaaaaahahhahhaha!
Баш ми е … denov otkachen!
============
Според Гугъл Салерно е проговорила на… естонски ))
# 134 shente Says:
декември 22nd, 2011 at 10:34
Браво за Борис Пирински. Чувар на Македонскиот Јазик.
# 135 Борис Says:
декември 22nd, 2011 at 13:23
Какво да правиш, налага се, като никой от Вардарско не се сеща ))
# 136 Борис Says:
јануари 7th, 2012 at 12:09
Mastape Says:
јануари 7th, 2012 at 10:05 am
hahahaha taka si e vistina se rodi
========================
Mastape казва:
јануари 7, 2012 в 10:05 ч.
hahahaha задната си е vistina го Rodi
=============
Този пък пишел на… финландски ))
# 137 Борис Says:
ОтговорИзтриванејануари 8th, 2012 at 12:12
Google се възхищава на разнообразието от езици, използвани на блогерая. представям ви един, проговорил на френски:
=============
marvel
lele mac ..
me plasis,,,
================================
чудо
Леле .. Mac
Аз Plas,,,
=============
Пляс-пляс педалите… ))
# 138 Борис Says:
јануари 10th, 2012 at 19:52
gragjanin Says:
јануари 10th, 2012 at 1:59 pm
Pa poznato e deka nema idealno rakovodenje, zoshto togash barame od EU da bide svetica, idealna….. ????? Shto e alternativata na makedonija? Kade se zhivee podobro? Zoshto tie shto se zhalat na Merkozi samo plachat i si sedat madro vo EU?
================================
gragjanin вели:
јануари 10, 2012 13:59
Добро познати, но совршено тивко е Deca rakovodenje, zoshto togash barame од ЕУ да Svetice биде, идеална … .. ????? Shto e alternativata во Македонија? Kade podobro кошницата? Zoshto shto вратоврска во Halat Merkozi јас само ви plachat SEDATI madro vo ЕУ?
==============
Вратовръзка в кошница совршено тивко стои… ))
ПП Поздрав за karamelakara. Така и Ван Румпуј ще разбере какво пише! ))
# 139 astrostoper Says:
јануари 10th, 2012 at 22:38
bidi moderen
pusi mi go na kirilica
# 140 Борис Says:
јануари 14th, 2012 at 13:47
# 139 astrostoper вели:
јануари 10, 2012 22:38
BiDi модерна
Одам во јаки kirilica
=================
Ето какво си написал, астро.
# 141 astrostoper Says:
јануари 14th, 2012 at 13:53
ti samo popusi mi go na kirilica
pa za drugo ne e vazno
# 142 Boris Nl Says:
ОтговорИзтриванејануари 14th, 2012 at 14:10
Господин неграмотник,
опитах се отново да преведа фъфленето ти, дано разбера какво пишеш, обаче се получи следното:
=====================
# 141 astrostoper Says:
јануари 14th, 2012 at 13:53
ti samo popusi mi go na kirilica
pa za drugo ne e vazno
===================
Хайде като се научиш да пишеш тогава се яви и комуникирай с хората, важит?
# 143 Boris Nl Says:
јануари 14th, 2012 at 14:11
Господин неграмотник,
опитах се отново да преведа фъфленето ти, дано разбера какво пишеш, обаче се получи следното:
=====================
# 141 astrostoper вели:
јануари 14, 2012 13:53
вие само одете на мојот popusi kirilica
Сепак, за еден е вашиот прашање
===================
Хайде като се научиш да пишеш тогава се яви и комуникирай с хората, важит?
ПП предния коментар ще бъде изтрит по-късно
# 144 Борис Says:
јануари 15th, 2012 at 22:34
Ням говори на глух:
==================
gjoamitipoezija вели:
јануари 15, 2012 на 8:50 pm
vo anticka atina go ubivale telalot na losite vesti… ne komentiram povecko…
karamelakara вели:
јануари 15, 2012 на 8:50 pm
ko,a inaku nema avtobuska!
=============================
gjoamitipoezija вели:
јануари 15, 2012 8:50 на
Античкиот vo Оди Атина ubivale telalot мелодијата знаете … не коментар povecko …
karamelakara вели:
јануари 15, 2012 8:50 на
кога, на inaku avtobuska глупава!
))
# 145 Борис Says:
јануари 23rd, 2012 at 01:56
treba da ti naplakjame za terapiite
znaes covece kolku se skapi tova shrinkoite u amerika
tuka kje dobiesh tretman za bagatela
a kur vo shuphe mozes i bespari da si dobiesh doma kaj vas od toze Aziz i drugite obratnite koi gi imate tamu za izvoz
=============================
трябва да направите naplakjame terapiite
znaes covece бедрото е skapi Tova U shrinkoite Америка
Tuk където dobiesh лечение за сделка
една яребица и mozes во shuphe bespari ви това, което dobiesh дома на тегло Азиз фруктоза drugite obratnite аз имам тъмнина GI Koi за износ
=============
Бедра, яребици… как да разбера какво ми казва? ))
# 146 Борис Says:
ОтговорИзтриванејануари 24th, 2012 at 01:27
Трябваше да избирам: или Яне, или Зорив. Ясно е кой ще избера … ))
=======================
zoriv Says:
јануари 23rd, 2012 at 23:58
Neee, ali na site im e takov genot opd toj kraj na Skopje.
Z
==================
zoriv вели:
јануари 23, 2012 во 23:58
Nooo, или на сајт im e takov Génot OPD toj место во Скопје.
на
============
))
# 147 Борис Says:
јануари 25th, 2012 at 22:05
Имам си ново име в колекцията ))
==================
impulsivna Says:
јануари 25th, 2012 at 7:54 pm
i jas istoto, aj bash da vidime? A be ima matematiki i kombnatoriki vo ova se, pa sega, hmmm!
A Dzaro da ne e organizator?
=======================
импулсивен казва:
25-ти януари, 2012 в 19:54
и аз от него, AJ Баш да видите? И там е по математика и kombnatoriki това е, че досега Хммм!
А Xharra, че не е организирано?
# 148 Борис Says:
ОтговорИзтриванејануари 29th, 2012 at 19:29
Да се посмеете малко отново с Импулсивна ))
=====================
Impulsivna Says:
јануари 29th, 2012 at 11:55 am
Dobro utro!
Sina – Sekako deka ke dopie portret.Po porachka!Mozzebi i za pari?! No toa ne go menuva mojot lichen stav kon sopstvenite dela.Tie se edinstveni, lichnni, intimni i veruvaj mi, teshko mi e od sekoe parche da se oddelam ili transparentno na Internet da gi eksponiram(toa e moj lichen stav so koj ne mora nikoj da se soglasi). I toj portret shto ke bide porachan ke ja ima mojata tehnika,mojot potez,mojata dusha i zzig. Suludo ti zvuchi? Pa ne sme site isti, neli?
Lj. zanaetchistvo? Da slikarski zanaetchija bez problem ke ti naslika portret, vednash, dodeka si trepnal ke go dobiesh. Toa ne go pravi dobri slikari Toa e veke pravenje pari.Nemoj site slikari vo isti kosh da gi stavash, te molam.
Sina – Kako slikar – uchenik prvo rabotish zanaetchiski za da nauchish, se razbira. No so tekot na vremeto, samo nekoi od niv svoite dela ne gi gledaat niz prizma na parite. Rabotat po porachka, no po sopstvena inspiracija i ideja. Slikarot e umetnik, slikarot ima potreba da se izrazi preku toj umetnichki izraz, kako i muzicharot ili poetot, nejse!
I ne postoi apsolutna kategorija vo zivotot. Dokazzano e toa, barem od fizichki aspekt.
Pozdrav do site!
=================================
Impulsivna казва:
јануари 29th, 2012 в 11:55 ч.
Добро Утро!
Син – Sekako тежки одеяло dopie portret.Po porachka Mozzebi и за двойки! Е TOA слънцето да menuva mojot лишеи sopstvenite dela.Tie окончателно залагания е уникален, lichnni, интимни и veruvaj мен ми е teshko Parchim от Секо да освободи Ili прозрачни в Интернет, които GI eksponiram (TOA е лишеи ми залози са едновременно не трябва да nikoj да приеме). Аз toj портрет ке ке биде shto йа porachan mojata техника mojot движи mojata Dushi и печат. Suludo zvuchi вас? Но не на същото място, Нели?
LJ. zanaetchistvo? Това живопис zanaetchija БЕЗ проблем тези точки нарисува портрет, vednash, dodeka отидете dobiesh trepnal точки. Нд казва Toa отидете Тоа е добър художник някога pravenje pari.Nemoj художник VO съща площадка, които GI stavash коша, това molam.
Син – Как един художник – uchenik първия rabotish nauchish zanaetchiski за които се събират. Ами на Съб tekot vremeto, само част от NIV svoite нд GI gledaat призмата определяне на цени. Porachka Rabotat Mon, Е След като идея акции вдъхновение. Slikarot е художник slikarot необходимостта да изразят preku toj umetnichki изразя колко съм muzicharot poetot Ili, geous!
Аз не про во zivotot apsolutna категория. Dokazzano е TOA, barem на fizichki аспект.
Приветствия към сайта!
# 149 Борис Says:
ОтговорИзтриванејануари 30th, 2012 at 23:56
Тъкмо се притесних, че няма в коментарите шльокавица и няма с какво да се посмея, ето че се появи моят приятел gjoamitipoezija ))
================================
gjgjoamitipoezija вели:
јануари 30, 2012 на 10:48 pm
sekoe breme
isceznuva so vreme
gjavol da go zeme…
=====================
gjoamitipoezija вели:
јануари 30, 2012 22:48 на
Секо товар
isceznuva времето
gjavol да одат EME …
# 150 Борис Says:
февруари 12th, 2012 at 12:22
Nova te laze, nema kerki hahahaa a mislam deka bi sakal a i plus kako sto stojat rabotite, ima sansi da si napravi kerka…ako mu dadat
harizmaticnablog 02.11.12 @ 16:33
============================
Новото тази Лазе, на ням Kerk hahahaa но аз мисля, одеяла Чакала AI плюс как стотици stojat rabotite, бутане вас устройство Kerka … ак dadat
harizmaticnablog 02/11/12 @ 16:33
))
# 151 Борис Says:
февруари 13th, 2012 at 20:02
gjoamitipoezija // фев 13th 2012 at 10:53 am
lele,lele,lele, tuk za mene se lafelo a mene me nemalo…
================================
gjoamitipoezija / / фев 13 2012 г. в 10:53 ч.
Леле, Леле, Леле, тук за мен да lafelo ми голяма част от мен …
))
# 152 Борис Says:
февруари 25th, 2012 at 11:12
Този текст дори Гугъл не може да разбере какъв е:
==================================
robinhood Says:
февруари 24th, 2012 at 8:50 pm
za tebe se komentarite be ,ne za papandreu i amerikancite.koga stanuva zbor za imeto ,vo Makedonija treba da se prestane so govorenje pisuvanje ili bilo kakvo razmisluvanje okolu nekakva promena …konsenzus ,nasa crvena linja toa treba da bide ,a vladata i toa bilo koja neka pregovara kolku saka…govorenjeto ,pisuvanjeto za toa znaci ili si zatucan ,ili brkas politiki kaj so ne treba ,treto nema!prikaznite za Eu,Nato,med i meko ,jadenjeto na koreni i gladta povrzani so promenata na imeto ostajte gi za malite deca !